cascadas Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Nå føler jeg meg rett og slett litt gal. Jeg har møtt en kar (en god bekjent) på 7 forskjellige fester i det siste. Vi ender alltid opp med å gå små kline litt ++. Men på disse 4 siste festene har han ringt meg morgenen dagen etter på. Vi har hatt det veldig koselig i lag. Og jeg føler rett og slett at jeg er 14 år igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har fått masse følelser for han. Hva bør jeg gjøre framover ? Jeg trenger seriøst hjelp, er lenge siden jeg har datet gutter. Har glemt dette.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hva sier han når han ringer da? Han hra jo tydelig vist interesse ved å kontakt edeg så hvorfor har det bare blitt med disse telefonsamtalene?
toyses Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg vil egentlig råde deg til å trekke pusten og ta det litt som det kommer. Ringer han så snakk med han, og husk å ta det med ro. La han ta mest initiativ i starten, men ikke virk avvisende heller selvfølgelig
Glynis Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Det ser ikke ut som du trenger seriøst hjelp. Fyren ringer deg jo. Snakk med han. Finn på noe annet enn å småkline på fest.
Teriyaki Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Dra på kino, kafe, bowling eller noe annet sammen. Gjøre noe annet enn å drikke i lag.
cascadas Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 Han sier han ringer for å ønske meg en god morgen. Men tingen er at dette skjer kun i helgene/eller etter en kveld ute i lag. Men i ukedagene har vi ikke noe særlig kontakt. Jeg vil liksom mer, men jeg er så redd for å bli avvist eller å virke alt for desperat. Har sett litt på det tvprogrammet på tv3, huske ikke tittel. Der viser det at jeg ofte kan bli veldig voldsom. Så nå er jeg livredd for å gjøre noen feil.
Gjest gjest Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Han sier han ringer for å ønske meg en god morgen. Men tingen er at dette skjer kun i helgene/eller etter en kveld ute i lag. Men i ukedagene har vi ikke noe særlig kontakt. Jeg vil liksom mer, men jeg er så redd for å bli avvist eller å virke alt for desperat. Har sett litt på det tvprogrammet på tv3, huske ikke tittel. Der viser det at jeg ofte kan bli veldig voldsom. Så nå er jeg livredd for å gjøre noen feil. Jeg syns det ser ut som et godt tegn når han ringer deg morgenen etter. Når han sier han ringer for å ønske deg en god morgen er det for å ikke gå for sterkt ut. Han er nok intressert i å finne ut hva du synes om han og om det kan bli til noe mer mellom dere. Så får du svare det du føler er riktig for deg. Han er ikke ute etter å avvise deg når han ringer. Da ville han ikke ringt. Et tips til deg er å slutte å leve livet ditt etter oppskrift fra dårlige programmer på TV3.
cascadas Skrevet 19. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2010 Jeg syns det ser ut som et godt tegn når han ringer deg morgenen etter. Når han sier han ringer for å ønske deg en god morgen er det for å ikke gå for sterkt ut. Han er nok intressert i å finne ut hva du synes om han og om det kan bli til noe mer mellom dere. Så får du svare det du føler er riktig for deg. Han er ikke ute etter å avvise deg når han ringer. Da ville han ikke ringt. Et tips til deg er å slutte å leve livet ditt etter oppskrift fra dårlige programmer på TV3. Takk for gode tilbakemeldinger alle sammen. Vi hadde en liten samtale i går mens vi jogget en liten tur. For meg virket det som om han hintet til å få frem hva jeg tenkte. Også svarte han egentlig med at ting var bare en "helge"ting. Han sa det ikke direkte så jeg kan missforstå. Men jeg er så usikker, så vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Jamen du er jo forelska! Du må bare kose deg og prøve deg frem, ha det gøy! Og hvis det går skeis så har du værtfall prøvd og da vet du hvordan du kan forholde deg i fremtidige flørter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Eneste som høres rart ut er at han bare tar kontakt å sier "god morgen" dagen etter fest. Om han mente noe med det han sa, så ville han ha sagt det ellers i ukedagene også. "God morgen" på lørdag, men helt stille de andre dagene. Høres ikke helt troverdig ut. Men vi er forskjellige, noen er kanskje ikke helt klar over hva de sier, som andre er.
cascadas Skrevet 19. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2010 Jeg gikk en tur med han i kveld. Da sa han at han ville være singel en stund, jeg nevnte ingenting om hva jeg følte. Men han mente at vi skulle se hva som skjer. Jeg oppfattet dette som en avvisning. Jeg føler at jeg ble litt skuffet, altså han er så glad i meg hver eneste helg, han vil henge med meg i ukedagene, han hinter veldig til at det kan bli noe. Så avviser han meg bare. Var det jeg var redd for. Mannfolk altså!
Teriyaki Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 Jeg gikk en tur med han i kveld. Da sa han at han ville være singel en stund, jeg nevnte ingenting om hva jeg følte. Men han mente at vi skulle se hva som skjer. Jeg oppfattet dette som en avvisning. Jeg føler at jeg ble litt skuffet, altså han er så glad i meg hver eneste helg, han vil henge med meg i ukedagene, han hinter veldig til at det kan bli noe. Så avviser han meg bare. Var det jeg var redd for. Mannfolk altså! Kan du ikke bare fortelle han at du er litt forvirret her, og gjerne vil vite hva det er som skjer? Om han bare vil ha deg som venn/pulevenn, om han er veldig interessert i deg, men at han ønsker å ta ting veldig sakte. Si at han sender ut så mange mixede signaler, og at du gjerne vil ha klarhet i det. Forstår ikke hvorfor folk har så vanskelig for å spørre rett ut. Det er det jeg alltid har gjort hvis jeg har vært usikker på status, og ikke en gang har det slått tilbake på meg ved at gutten har blitt redd eller mistet interessen.
cascadas Skrevet 20. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2010 Kan du ikke bare fortelle han at du er litt forvirret her, og gjerne vil vite hva det er som skjer? Om han bare vil ha deg som venn/pulevenn, om han er veldig interessert i deg, men at han ønsker å ta ting veldig sakte. Si at han sender ut så mange mixede signaler, og at du gjerne vil ha klarhet i det. Forstår ikke hvorfor folk har så vanskelig for å spørre rett ut. Det er det jeg alltid har gjort hvis jeg har vært usikker på status, og ikke en gang har det slått tilbake på meg ved at gutten har blitt redd eller mistet interessen. takk for tips skal prøve det
cascadas Skrevet 29. april 2010 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2010 Nå har det gått en stund. Vi snakket om at han ikke var klar for et forhold, men han var veldig gira på meg sa han. Etter det har han kontaktet meg mer enn vanlig. Jeg forstår meg rett og slett ikke på denne karen!
Snipa Skrevet 29. april 2010 #16 Skrevet 29. april 2010 Må du forstå så innmari mye da? Er det ikke bare å følge strømmen en stund, og se hvor dere havner? Alt trenger vel ikke være ferdigdefinert før man starter? Og du - "se hva som skjer", det er ikke avvisning i mine ører. ;-)
Reveal Skrevet 29. april 2010 #17 Skrevet 29. april 2010 Nå har det gått en stund. Vi snakket om at han ikke var klar for et forhold, men han var veldig gira på meg sa han. Etter det har han kontaktet meg mer enn vanlig. Jeg forstår meg rett og slett ikke på denne karen! Skal ikke se helt bort i fra at han ikke helt forstår seg på seg selv han heller... Når jeg leser dette blir jeg faktisk litt minnet meg på meg selv for etpar år siden. Var fast bestemt på å være alene en periode "finne igjen meg selv", og ikke minst litt "redd" etter et ganske så misslykket forhold i forkant, men så dukket det opp en som jeg ikke klarte å få ut av tankene og følelsene. Var ganske ambivalent både overfor han og meg selv en periode der ja. (Men slapp taket til slutt- og tok sjansen på han:-) )
cascadas Skrevet 29. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 29. april 2010 Tingen er at før vi hadde sex så var han klar for et forhold.. Men da hadde vi ikke like mye kontakt.. Men etter vi hadde sex så var han ikke klar pluttselig. Han sier ofte eller hver gang han drikker at han trenger ei jente slik som meg. Men når han er edru så trenger han ingen. "Se hva som skjer" er en skummel settning. Jeg har nettopp brukt 2 år på å komme meg over min eks etter et veldig dårlig forhold. Så jeg er veldig redd for å ikke vite ting, er redd for å bli såret eller dumpet.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #19 Skrevet 29. april 2010 Men har du sagt rett ut til ham at du har sterke følelser og at du blir veldig såret over oppførselen hans? Nei det tenkte jeg nok... og han tusseladden er så opptatt av seg selv at han ikke tar inn over seg DINE følelser. Tupp ham i ræva så han våkner. Du skal ikke sitte å ta til takke med halvparten i redsel for å bli avvist, mens han BRUKER deg til å finne ut hva han vil.
cascadas Skrevet 29. april 2010 Forfatter #20 Skrevet 29. april 2010 Tusen takk for et bra svar! Dette skal jeg ta videre! jeg vil ikke være en han kan bruke nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå