Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å få varene sine fra utenlandske nettbutikker i disse flystanstider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også tenkt på. Fra USA kan det vel bli vanskelig, men tror engelske nettbutikker også shipper med båt.

Skrevet

Den problemstillingen har jeg også tenkt på. Har pakker på vei fra både USA og UK, så håper ikke det tar FOR lang tid. Har spesielt tenkt på pakkene fra USA, siden det sannsynligvis er lettere å sende pakker fra UK med båt. Men fra USA er det kanskje uaktuelt? Sender de med båt derfra også eller? Eller lar de pakker ligge å vente til flyene går igjen? Kjedelige greier.

Skrevet

Dette har jeg tenkt på også. Venter på ca 25 pakker fra usa/kina/thailand/england. Det tar nok litt lenger tid ja :(

Skrevet

Venter på shampoo-levering, og må sikkert vente lenge. Tror jeg får betale fullpris hos frisør i mellomtiden, for har igjen kanskje til to vasker...

Skrevet (endret)

Dette er så kjedelig :-( Og tenkte faktisk ikke over det før nå at flystansen ville gå utover netthandelen min! Får holde meg til UK og satse på at de sender pakker med båt istedet for å vente på flyene.

Endret av hvitveis1
Skrevet

Jeg venter en pakke fra FeelUnique i disse dager, og er veldig spent på om den kommer på estimert tid eller om den blir forsinket. Håper at de shipper med båt, slik dere er inne på.

Skrevet

Tenkte også på dette etter at jeg hadde bestilt pakke fra Cheapsmells (guernsey) forrige uke, men den kom jammen meg i dag! :)

Skrevet

Det kommer sikkert an på når man bestilte, jeg fikk en pakke idag som var kjøpt på ebay den 10., husker ikke helt hvilken dag flyene ble satt på bakken?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bestilte noe fra Kina, det ble sendt etter to dager på postkontoret med skip. Tror det går en-to skip i uka som bærer post uten å si for sikkert.

Gjest hudenmin
Skrevet (endret)

Det kommer sikkert an på når man bestilte, jeg fikk en pakke idag som var kjøpt på ebay den 10., husker ikke helt hvilken dag flyene ble satt på bakken?

Hele luftrommet ble stengt i Norge og store deler av England natt til torsdag 15.4. (Deler av luftrommet i Norge ble stengt onsdag 14.4.)

Selv fikk jeg vare i går fra Feelunique som ble bestilt/sendt tirsdag 13.4.

Endret av hudenmin
Skrevet

Jeg fikk en vare fra feelunique idag som var sendt fra dem den 16., iallefall, så kanskje det går ganske greit nå?

Skrevet

Damn, dette har jeg ikke tenkt på.

Skrevet (endret)

Bestillte noe på nett fra usa som ble postlagt torsdag 15, det fikk jeg i posten i går. Altså det tok ei uke.

Endret av Øs pøs
Skrevet

Bestilte en decleorkrem fra Cheapsmells 15/4 og var innstilt på å vente lenge.. den kom idag!! Aldri blitt levert så kjapt før, tisligere har jeg ventet 2-3 ukser på pakker derfra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...