Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Hva er det som fysisk skjer når man forspiser seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Da får man vondt i magen. Så må man gå til Per i hagen. Der må man sette seg på en stein, gnage på et bein og så blir man bra i magen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Hjerte ditt er sulten, og du spiser like mye is som Pamela gjør i baywatch vær gang hun har gutte problemer.. Bare at hun kun spiser den siste sjeen, mens du selv har spist ca. hele boksen.. Faen de filmtriksene gjør at bimboene ikke legger på seg.. Så jeg har et råd fra monica og rachel i friends; Spar den virkelig gode isen til de store krisene.. Da holder man seg sånn akkurat passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 3. mai 2002 #4 Del Skrevet 3. mai 2002 tessa flott innlegg! takk, det virker som du vet hva du snakker om, det er godt å vite at vi er flere i samme båt *S* mat gir liksom så mager trøst, det er derfor vi trenger så mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #5 Del Skrevet 7. mai 2002 Husk at mat er et fantastisk gode som vi har. Nå mener jeg ikke sånn i forhold til de i Afrika, men mat er jo helt fantastisk i seg selv. Det finnes jo så utrolig mye god mat. Kunsten er å få et naturlig forhold til all denne maten og vite sin egen begrensning. Kjenn på om du virkelig er sulten eller om du bare er "gomlesyk". Vær bevisst på hvor mye du spiser uten å være fanatisk. Det hele går på god selvdisiplin, kjennskap til sin egen kropp og litt kunnskap om ulik mat. Bruk tid på kjøkkenet og kos dere med god, sunn mat (og av og til med usunn mat, som vi faktisk også trenger!). Hilsen ei som har brukt masse tid på å finne ut av hva som er best for MIN kropp! J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 8. mai 2002 #6 Del Skrevet 8. mai 2002 med meg skjer det i hvertfall at magen blir gigant diger, blir fryktelig oppblåst og mister konsentrasjons evnen, og orker ikke gjøre noe som helst. Blir helt kreftesløs. Dagen etter har jeg fryktelig vondt i magen og/eller diare. Også klør jeg fryktelig på magen av en eller annen rar grunn. Som en av de andre sier..mat er jo et fantastisk gode egentlig..men når en overspiser er det jo ikke for smakens skyld..da er det for helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 8. mai 2002 #7 Del Skrevet 8. mai 2002 jo, selvfølgelig er mat en gode dvs at vi dør uten. Men kom ikke til meg at det med overspising eller ikke har med selvdisiplin eller ikke. Det er for lengs passè, problemet er at mat står for så mye annet enn bare å mette. Mange mikser følelser og mat og det er her det blir problemer. Se bare på am film, man spiser is når man har kjærlighetssorg, ergo er det en trøst. Og slik fungerer det for mange. Jmf gårsdagens forside på VG. 1 av 10 personer tvangspsiser/overspiser. Og det har hvertfall ingen ting med selvdisiplin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå