Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja gjør dere det? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, bare når han ber meg gjøre det!

Stoler da på mannen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja jeg gjør det. Vet ikke hvorfor, jeg leter jo ikke etter sms fra jenter eller noe. Jeg er bare nysgjerrig. Huff!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Med mindre kjæresten din ber deg om å gjøre det, så er det faktisk veldig dårlig gjort å gå igjennom meldingene.

Du innvaderer ikkje bare kjæresten din sitt privatliv, men også alle de som har sendt melding. Selv om de forteller noe til kjæresten din, er det ikke sikkert det er meningen du skal vite det.

Skrevet

Det ville ikke falle meg inn. Respekt for andres privatliv må man da ha.

Skrevet

Vi sitter av og til og tukler med hverandres telefoner hvis vi kjeder oss. Da sitter vi gjerne ved siden av hverandre i sofaen, og spiller spill og leser meldinger. Vet dermed at og når den andre leser, og har heller ikke noe å skjule.

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Privatliv er viktig å ha selvom man er i et forhold.

Skrevet

Jepp, men det er fordi vi har et ganske avslappet forhold til mobilene våre, og vi vet vel egentlig og at vi ikke har noe å skjule. Jeg er blodnysgjerrig av natur, og saumfarer ofte hele telefonen hans etter nye bilder, filmer eller meldinger.

Koser meg maks :nigo:

Han gjør det samme med min, og ingen av oss gjør det for å sjekke om det er noe snusk der. Nesten som en liten kalender, hva for noe morsomt har dukket opp i dag?

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn.

Skrevet

Jepp, men det er fordi vi har et ganske avslappet forhold til mobilene våre, og vi vet vel egentlig og at vi ikke har noe å skjule. Jeg er blodnysgjerrig av natur, og saumfarer ofte hele telefonen hans etter nye bilder, filmer eller meldinger.

Han gjør det samme med min, og ingen av oss gjør det for å sjekke om det er noe snusk der. Nesten som en liten kalender, hva for noe morsomt har dukket opp i dag?

Så morsomt at noen har det på samme måte som oss :gjeiper:

Skrevet

Så morsomt at noen har det på samme måte som oss :gjeiper:

Vi har det også på denne måten :)

Eller, han er ikke like ivrig på det, men jeg gjør det gjerne :D Og ja, han vet om at jeg gjør det, han sitter som regel rett ved siden av meg og det er jo han som gir meg mobilen når jeg spør etter den :fnise:

Kan også legge til at hvis han får en melding så spør jeg hvem han fikk av, og omvendt :jepp:

Gjest Anjelika
Skrevet

Hehe, morsomt. Jeg kunne også gjerne lest min kjærestes meldinger, bare av mild nysgjerrighet eller som tidsfordriv. Men jeg er ikke så nysgjerrig at jeg har spurt, og hadde i hvert fall ikke gjort det uten å spørre.

Skrevet

Det er jo kjekt å høre at private meldinger jeg sender til venner også kan bli kos og underholdning for partneren deres... :rolleyes:

Skrevet

Dere som gjør det - har dere spurt avsenderen om det er ok?

Hvis du hadde sendt en veldig personlig melding til en venn og meldingen ble lest av hans/hennes kjæreste, hadde du syntes det var helt ok?

Skrevet

Jeg har spurt - og fått beskjed om å slutte å spørre.

Mine meldinger er rett og slett ikke så personlige at han ikke får lese dem, og det er tydeligvis ikke hans heller.

Gjest Anjelika
Skrevet

Det er jo kjekt å høre at private meldinger jeg sender til venner også kan bli kos og underholdning for partneren deres... :rolleyes:

What else is new?

Når jeg sier noe til en venn med kjæreste regner jeg med at det kan bli viderefortalt, par har en tendens til å dele ganske mye.

Skrevet

Jeg har spurt - og fått beskjed om å slutte å spørre.

Mine meldinger er rett og slett ikke så personlige at han ikke får lese dem, og det er tydeligvis ikke hans heller.

Du har spurt hvem?

Skrevet

Nei, sniker ikke i damen sine ting. Har no ingen behov for å se hva hun har skrevet eller fått av meldinger. Hvis det er noe morsomt, så er hun nok den første til å fortelle meg om det :D

Skrevet

Nope.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...