cellar Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Ja, hva syns dere om avslutningen av Himmelblå? Levde det opp til forventninger og forhåpninger? Stemte teoriene deres om Kim?
seraphina Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Happy ending Ganske typisk norsk? Men herlig! Syns forsåvidt de godtok at Kim hadde vært borte i over et år uten å si noe litt vel greit, jeg hadde nok vært sur.
cellar Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg hadde blitt litt snurt om alle måtte flytte, Roland dro for godt og alt det der. Så jeg er meget fornøyd med happy ending Ante meg at Kim hadde fått seg dame hvor enn han var, så ble litt skuffa over at det var faktum. Hadde vært bedre om han kom alene og bestemte seg for å bli på Ylvingen Litt merkelig at de var så normale mot han da han kom tilbake ja, skulle jo tro han bare hadde vært borte noen måneder. Ikke at de trodde han har vært død i nesten to år.. Savnet å se møtet mellom han og Iris, siden vi fikk se close-up da Robin, Roy og Marit møtte han igjen. Men jaja, bra jobba av manusforfattere Hahaha, Roy er herlig! Skjønte han hadde kjøpt større båt, men ferje?
Ottine Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Synes det var en kjempefin avslutning Veldig fornøyd med at det ble happy ending jeg!!
Daenrys Skrevet 25. april 2010 #5 Skrevet 25. april 2010 Syns det var herlig at arkeologene reddet dagen.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Haha, jeg har ikke fulgt med på himmelblå.. men så slutten på avslutningsepisoden.. Gråt en liten skvett gitt.
Christiane_W Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Må innrømme at jeg synes det ble litt vel happy ending. Alt løste seg og ble så veldig rosenrødt...ble litt vel klisje for meg.
hemmelinemmeli Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 (endret) Himmelblå var jo en "feel good serie", så jeg er veldig fornøydmed at det ble en happy ending! Åsså Roland da! Han er jo MANN! edit: skriveleif Endret 26. april 2010 av hemmelinemmeli
Vera Vinge Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Jeg syns det var fint med en behagelig avslutning. Det eneste som irriterer meg er at alt dette med Roland og Marit først kom opp i siste episode (eller har jeg gått glipp av noe? vet jeg har mistet et par episoder), da jeg mener de kunne spilt mer på den storylinen tidligere i sesongen. Ja, jeg er en sucker for sånne romantiske greier i serier, og det var vel hovedgrunnen til at jeg fortsatte å se på etter sesong 1.
Gjest Iril Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Tror du har gått glipp av noe da, ja. For de var jo sammen da Caroline ble gravid, og så ble Marit sur. Og helt siden da har det vært åpenbart at det har vært "noe" mellom dem.
Vera Vinge Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 Tror du har gått glipp av noe da, ja. For de var jo sammen da Caroline ble gravid, og så ble Marit sur. Og helt siden da har det vært åpenbart at det har vært "noe" mellom dem. I sesong 1, ja. Jeg mener, jeg syns det er rart de ikke har spilt mer på greiene mellom dem etter sesong 1, altså i sesong 2 og tidligere i sesong 3 (med mindre jeg har gått glipp av noen store greier i sesong 3).
Gjest Iril Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Synes de har det jeg da. Spesielt med tanke på hvordan Marit har oppført seg ovenfor Roland, og hvordan Roland har oppført seg ovenfor Robin. Men det kommer vel helt anpå hvordan man tolker ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå