Avalon Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg vurderer å finne meg et pudder, eller sånn foundation pudder greie. Og lurer på om noen har noen tips? En venninne brukte et fra Clarins som hun var kjempe fornøyd med, men det gikk ut av produksjon. Jeg vil gjerne ha et pudder som ikke gir kviser og et som ikke gjør ansiktet stramt. Har prøvd diverse foundations men liker ikke helt det at ansiktet ser ut som porselen. Har også prøvd mineral pudder/ foundation men det gikk ikke bra, det la seg som sparkel i ansiketet.
toyses Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med MaxFactor Facefinity Compact Foundation. Se her I tillegg har den solfaktor 15. Den legger seg lett på ansiktet og varer faktisk lenge
Lykkelitenen Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Jeg har forelsket meg veldig i Everyday mineral sitt kompaktpudder. Dette gir ingen kviser, dekker godt og er en drøm å legge. Kan legges med både svamp og børste og gir skikkelig flott resultat uten at det blir puddret utseende på huden. Sitter også svært bra. Rimelig er det også, koster 12 dollar, noe som er nesten ingen ting! Jeg har dette med meg over alt, supert til all slags bruk
lillelilje Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Siden mineralfoundation ikke er noe for deg, regner jeg med at det er et vanlig pudder du er ute etter. Da vil jeg anbefale deg å ta en titt på Kanebo sitt pudder i presset form. Den absorberer oljer slik at huden holder seg matt samtidig som den dekker uten å legge seg tykt på huden. Hvis du derimot ikke har så mye behov for noe dekkende og mattende, så kan kanskje en farget dagkrem være noe?
Gjest tussa65 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Noen som har forslag til foundation og pudder for oss litt "eldre" som ikke legger seg i alle linjer, porer og groper det kommer over?? Har prøvd så mye, gir snart opp.
mari4ever Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Noen som har forslag til foundation og pudder for oss litt "eldre" som ikke legger seg i alle linjer, porer og groper det kommer over?? Har prøvd så mye, gir snart opp. Jeg elsker NARS sin sheer glow foundation og er en drøm å ha på seg, føles ikke som sminke på huden i det hele tatt:) den dekker bra og ser ut som mineralfoundation fordi den legger seg fint utover alle ugjevnhetene. Gir også en fin glød til huden:) Kanskje denne er noe for deg? Kan jeg spørre hvilke foundations du har prøvd og hvilke pudder? det er sikkert mange men er greit å vite angående videre veiledning:)
Gjest tussa65 Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg elsker NARS sin sheer glow foundation og er en drøm å ha på seg, føles ikke som sminke på huden i det hele tatt:) den dekker bra og ser ut som mineralfoundation fordi den legger seg fint utover alle ugjevnhetene. Gir også en fin glød til huden:) Kanskje denne er noe for deg? Kan jeg spørre hvilke foundations du har prøvd og hvilke pudder? det er sikkert mange men er greit å vite angående videre veiledning:) Jeg har brukt de fleste fra Lancome, Dior, Estee Lauder og mange billigmerker. kan ikke bruke mineralfoundation. Var inne og sjekket NARS, den så kjempefin ut, men håpløst å velge farge ut fra bildene. Jeg er ikke VELDIG lys i huden, men lys med litt varm undertone tror jeg. Endret 23. april 2010 av tussa65
Honesty Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Er det noen som kjenner NARS-fargene godt og kan si noe om forskjellen mellom Deauville og Fiji? Den første skal være nøytral, den andre gultonet, men er Fiji veldig gul?
mari4ever Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Er det noen som kjenner NARS-fargene godt og kan si noe om forskjellen mellom Deauville og Fiji? Den første skal være nøytral, den andre gultonet, men er Fiji veldig gul? Det var hun som eier sminkeblogg.com som la ut innlegg om NARS sheer glow og hun bruker selv fijii. du kan lese innlegget om fargene og omtalen. Hun hjalp meg til å finne riktig å perfekt farge og jeg bruker deauville og har en kald og veldig lys hudtone NARS sheer glow foundation
mari4ever Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Jeg har brukt de fleste fra Lancome, Dior, Estee Lauder og mange billigmerker. kan ikke bruke mineralfoundation. Var inne og sjekket NARS, den så kjempefin ut, men håpløst å velge farge ut fra bildene. Jeg er ikke VELDIG lys i huden, men lys med litt varm undertone tror jeg. Okei. skjønner frustrasjonen, og jeg har prøvd mange selv. men denne er perfekt:) det er vanskelig å velge fargetone og det du kan gjøre er å spørre i et parfymeri om akkurat hvilken hudtone du har. du kan også spørre hun som skriver sminkeblogg.com og se hvor god den er! fantastisk forskjell i hudtonen og hun har lagt ut bilder av ingen foundation og med den på send henne en mail og spør! hun fant den perfekte fargevalget for meg og jobber på parfymeri og er super hyggelig og utrolig dyktig i det hun gjør:) www.sminkeblogg.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå