Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan ville dere tolket det om noen du så på som en venn (av motsatt kjønn) strøk på deg, og tok på deg (på nøytrale steder, ikke rompe og bryst osv) sånn støtt og stadig nesten hver gang dere var i nærheten av hverandre? Jeg mener ikke på en ubehagelig måte... Men f.eks. strøk deg over ryggen om h*n gikk forbi..og om h*n satt på gulvet/bakken og du sto ved siden av og h*n skulle si deg noe så strøk h*n deg på baksiden av leggen e.l. Hvordan ville dere tolket det??

Hvis dere la merke til at h*n ikke gjorde det med andre, da? Og h*n var en venn/bekjent, liksom...Som du flørtet vennskapelig med i lengre tid som du gjør med alle vennene.... Og h*n visste du var i et forhold....OG h*n var i et forhold selv....

Hvordan skal man tolke sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hovedsaken er vel hvordan DU tolker dette? Føler du han er interessert, at han flørter? Eller ønsker du det?

Jeg har flere venner av motsatt kjønn som jeg godt kan gi en klem eller være nær, gi et klapp eller stryk på ryggen eller kinnet. Hvorfor? Fordi jeg bryr meg og er glad i vedkommende.

Men i tilfelle du snakker om her kan det kanskje virke som om det er "noe" i luften?

Fortell litt mer du.... :wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Stryke på baksiden av leggen ? :o

Et av mine mest følsomme områder og dette forbinder iallefall jeg med svært intimt.

Siden du legger ut en tråd om dette her regner jeg mad at du ikke finner dette som en bagatell eller heeeeelt naturlig !

Så jeg tenker du må bestemme deg for hvem av dem du vil ha ?

Eller spørre han hvorfor han tar på deg og ikke på andre ?

Skrevet

Jeg har også en kompis som driver og tar på nøytrale områder på kroppen! (er det samme fyr, eller? :wink: ) Han er veldig glad i å klemme, sitte tett intill meg i sofaen, osv. Som regels synes jeg det er helt greit, andre dager synes jeg det kan bli litt plagsomt/klengete. Da sier jeg alltid fra, men så blir han lei seg, da... :roll: Har kommet fram til at han er et "kosemenneske" som har behov for mye nærhet.

At han koser mest med deg, betyr kanskje ikke annet enn at dere er gode venner, og at han føler seg komfortabel med deg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ønsker ikke at han flørter eller er interresert. Vi er venner ja, men ikke så gode venner at det er naturlig at det skal strykes så mye.

Det er rktig Hilde KS jeg finner ikke dette som heeeelt naturlig. Jeg trenger ikke bestemme meg for hvem jeg vil ha for jeg vil ikke ha denne vennen som noe mer enn en venn. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke disse "tilnærmelsene" fordi hvis det har seg sånn at han gjør det naturlig mot meg så er det greit men hvis det ligger noe mer bak er det ikke lenger greit.

Skrevet

Men da synes jeg du sier klart og tydelig fra at du ikke er komfortabel med oppførselen hans... Ingen liker vel "tvangskosing". :wink:

Skrevet

Jeg hadde en slik venn en gang...han sa rett ut at han var interessert, og det var så absolutt ikke jeg.

Han bare MÅTTe holde rundt meg, stryke på meg, klenge hele tida, og selv om jeg sa klart ifra at jeg ikke likte klenginga hans så fortsatte han bare.

Etter å ha sagt ifra mange nok ganger, var jeg nødt til å avslutte vennskapet og kutte all kontakt, han klarte rett og slett ikke la vær å holde fingra av fatet.

Da blir det plagsomt.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg ønsker ikke at han flørter eller er interresert. Vi er venner ja, men ikke så gode venner at det er naturlig at det skal strykes så mye.

Det er rktig Hilde KS jeg finner ikke dette som heeeelt naturlig. Jeg trenger ikke bestemme meg for hvem jeg vil ha for jeg vil ikke ha denne vennen som noe mer enn en venn. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke disse "tilnærmelsene" fordi hvis det har seg sånn at han gjør det naturlig mot meg så er det greit men hvis det ligger noe mer bak er det ikke lenger greit.

Hvorfor ikke snakke med denne vennen din da, om han er en så god venn :wink: fortell han at du ikke synes dette er normalt/vanlig blant venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...