Papaya84 Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Lurer på når dere mener det er lurt å begynne med antirynkekrem? Jeg er 26 år og har ikke merket noen rynker enda, men "bedre føre var..." Har dere tro på rynkekremene? Hvilken ville dere anbefalt meg å bruke. Har blandingshud. Jeg må uansett få meg en ny ansiktskrem snart, og hadde vært kjekt å prøvd noe nytt. Ser etter en som ikke er altfor dyr, men om den kommer opp i 300-400 kr er dette greit(selv om det selvfølgelig er bedre om noen har gode tips som koster litt mindre;)
Lykkelitenen Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Å begynne med en heavy rynkekrem nå trenger du ikke, det viktigste er å beskytte seg Det gjør du best ved å bruke en god krem tilpasset din hudtype og bruke SOLFAKTOR. Det sies at så mye som opp til 90% av aldringstegnene i huden kommer av sol, så jo flinkere du er til å beskytte deg nå, jo finere hud får du som voksen. Å få nok mosjon, spise variert og droppe røyk har også mye å si Investerer du i produkter med kvalitet, så vil du også få en naturlig beskyttelse og styrking av huden, noe som hjelper mot rynkene en gang i tiden, så dette lønner seg i det lange løp. Gode merker er Decleor, MD Formulations, Matis, Nbg 24:7, Sensilis, Dermalogica og lignede merker. En krem jeg selv er fornøyd med er Decleor sin Hydrafloral, en krem med masse fukt som passer de fleste, fås i krem og emulsion. Selsilis Glacier er også et godt valg, samme er Nbg 24:7. Disse beskytter godt og ineholder ingen skumle ingredienser
Papaya84 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 (endret) takk for svar:) disse produktene skal jeg lese mer om:) finnes det norske nettbutikker du kan anbefale som selger disse? Endret 19. april 2010 av Papaya84
lillelilje Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg sier meg veldig enig i at fuktghet er viktig som forebygging mot aldringstegn. Men det finnes veldig forskjellige typer antirynkekremer nå. Det vil si at noen av dem er laget for en hud fra 25-30 og passer ikke til en eldre hud. Dette er kremer som gir akkurat mye fuktighet og som beskytter huden litt ekstra mot de første aldringstegnene. En god og ganske rimelig krem til denne aldersgruppen er Biotherm Age Fitness power 2. Den inneholder også extract fra oliven tre. Og akkurat det synes jeg at er litt morsomt for oliven tre kan leve opptil 4000 år, så det er jo mulig at det er noe de oliventrærne inneholder som vi også kan ha litt godt av Den finnes ihvertfall på strawberrynet.com.
Papaya84 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 "Og akkurat det synes jeg at er litt morsomt for oliven tre kan leve opptil 4000 år, så det er jo mulig at det er noe de oliventrærne inneholder som vi også kan ha litt godt av" intressang teori;) kanskje jeg skal sjekke ut denne kremen også, og krysse fingrene for å være rynkefri om jeg også lever i 4000 år.. takk igjen for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå