Delilah :-) Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg har prøvd diverse fra Max Factor o.l som skal sitte i 6-12 timer. Joda, det gjør de vel, men man må jo hele tiden styre med å ta på den stiften som følger med så ikke leppene tørker ut og fargen smuldrer opp. Er så lei av vanlige lebestifter som forsvinner så fort man drikker eller spiser noe, så jeg er på jakt etter noe som holder flere timer før det blir borte.
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Har du prøvd primer? Altså under leppestiften/lip glossen?
Delilah :-) Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Nei, jeg ante ikke at det fantes leppeprimer ? Jeg har foundationprimer, men det fungerer vel ikke på leppene ?
Lilandry Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Leppe primer er genialt for å få leppestiften til å sitte lenger, er vel kanskje et produkt som ikke har fått nok oppmerksomhet. Er nok best å bruke noe som er beregnet på leppene. Et annet tips er å bruke foundation på leppene før en tar på lebestift, men jeg er ikke så glad i dette tipset, da føler jeg faktisk at leppestiften smuldrer mer opp. Men du kan prøve å se hvordan det funker på deg! Om du sliter litt med at leppestiften ellers smuldrer seg litt, kan du peele leppene av og til. Husk at leppene er mye tynnere enn ansiktshuden, så være forsiktig å ikke peel for hard! Finnes egne leppepeelinger, men kommer ikke på noen i hodet nå. Du kan også lage din egen leppepeeling ved å blande olivenolje eller kanskje jojobaolje (eller den oljen du vil) med litt sukker.
Delilah :-) Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 Vanlige leppestifter smuldrer ikke, de bare forsvinner, men lipfinity smuldrer fort om jeg ikke er raskt ute med å ta på den stiften som føler med. Kanskje en peeling gjør susen Så genialt med leppeprimer, noen som har tips om noen gode ?
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Jeg har DuWop Primer Venom eller noe i den duren. Det er jo en plumper/lebepomade/primer, så det finnes sikkert noen som holder bedre enn den - selv om jeg synes den er veldig grei. Urban Decay har en vet jeg.
Frua Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Det går jo an å teste en tint under lipgloss! Fargen sitter hele dagen men det tørker jo litt ut.
Quirky Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Jeg liker leppeprimeren fra MAC, den fra Guerlain er også veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå