Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/pensko-dame/a-miss-sixty-lula-00-sort.jpg http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/pensko-dame/b-miss-sixty-lula-00-sort.jpg http://www.lillevinkelsko.no/images/produkter/dame/pensko-dame/c-miss-sixty-lula-00-sort.jpg Er så redd jeg er helt i shoppa tåka. Jeg elsker sko, og disse var ganske unike og spesielle. Råkule, tenkte jeg ved første blikk. Knalltøffe, unike, sexy... Men så begynte jeg å lure på om det blir FORT sært. Tenkte til bruk til jeans, capri eller vanlig lengde nå på sommeren, kanskje til skjørt ved ut på byn-bruk? Hva hadde dere tenkt til disse? "Yay" eller "Nay"? Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 19. april 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #2 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg synes det ble for mye dill rundt ankelen. Remer er litt blæh. Så Nay for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NailPolish Skrevet 18. april 2010 #3 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg syns de rett og slett så harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #4 Del Skrevet 18. april 2010 Må bli nay her og! Er ikke sååå ille, men absolutt ikke noe jeg syns du bør kjøpe heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 19. april 2010 #5 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Syns de reimene som gikk rundt hælen var litt ... ikke nødvendigvis stygt, men jeg likte det ikke. Ser også for meg at hvis du har på deg en bukse, så vil det være 10 cm med svarte skinnreimer nedover hælen, der buksebeinet slutter. Så nok et nay Endret 19. april 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #6 Del Skrevet 19. april 2010 Unike og spesielle? Synes jeg har sett mange sko som ligner på de der, men det er sjelden de ser så horete ut (beklager uttrykket...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. april 2010 #7 Del Skrevet 19. april 2010 Slenger meg på hva de andre sier, litt for mange remmer og ser ikkje så fint ut. Eg likte de ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 19. april 2010 #8 Del Skrevet 19. april 2010 Syns de var ok, men hadde vært kulere med høyere og grovere hæl + platå. Akkurat nå ser de litt halvveis ut. Likte stroppene godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 19. april 2010 #9 Del Skrevet 19. april 2010 nay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. april 2010 #10 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg er veldig glad i spesielle sko selv, men jeg synes dessverre at disse ikke så annet enn mindre pene ut. Nay fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #11 Del Skrevet 21. april 2010 Ikke fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 21. april 2010 #12 Del Skrevet 21. april 2010 Synes de var harry, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 21. april 2010 #13 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg hadde IKKE kjøpt dem. Kan umulig se bra ut på foten! Man får jo klumpfot med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 21. april 2010 #14 Del Skrevet 21. april 2010 jeg likte de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 21. april 2010 #15 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg fikk faktisk samme reaksjon som deg, ts! Førsteintrykket var at de var ganske så tøffe, men ved nærmere ettertanke synes jeg ganske de var litt for spesielle. Absolutt ikke stygge eller horete som andre har sagt,men med noe som skurrer litt. For sikkerhets skyld spurte jeg sambo her, og han synes det var for mye dill på dem som han sa. Men hvis du virkelig liker dem så synes jeg du skal gå for det, og ikke tenke så mye over hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå