jenmoss Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Leverte selvangivelsen på nette etter å ha før inn noen fradrag som manglet... Og da på den nye utregningen av skattepengene, var saldoen lavere enn den som opprinnelig sto på Selvangivelsen... Hva vil dette si..? Feil i systemet? Ny saldo i tillegg? Er det kun ny saldo som brått gjelder? På forhånd, takk!
liv Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Utbetalingene er rett etter st.hans, som er 23.juni. Det andre kan jeg ikke svare deg på.
Lotten Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Den nye beregningen er hva du skal betale i skatt, ikke hva du har innbetalt eller kommer til å få tilbake. Så det er helt riktig at det skal være et lavere beløp enn først beregnet dersom du har ført opp flere fradrag.
jenmoss Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Takk for svar men hvordan kan det bli lavere skatteutbetaling...? Når det eneste jeg førte inn var utgifter til barnetilsyn....? skulle det ikke da gått mottsatt vei, eller er det noe jeg har missforstått...?
Kaffeavtalen Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Det er nok ikke utbetalingen du har sett men den skattesummen du skal betale for 2009. Differansen mellom denne og det du har betalt gir tilbake eller baksmell på skatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå