Gå til innhold

Hukommelsen til 3 åringer

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Lurer på hvor mye 3 åringer kan huske en person?

Kan de huske en person etter 2-3 mnd?

Bare lurer fordi jeg jobba i en barnehage i rundt 7 mnd ( var bare i praksis der) og nå har jeg lyst å besøke de igjen :) Men er usikker på om de kommer til å huske meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min treåring husker i allefall fra i jul og ting vi gjorde i høst.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg trur heilt sikkert dei vil huske deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De husker deg helt sikkert :) Mulig de spør om navn og sånt, det tror jeg de noen ganger gjør for å "dobbeltsjekke" at de husker riktig og at du fortsatt er den samme selv om du har vært borte en stund. De husker ikke alltid hva som har skjedd når, niesen min på 3 blander f eks veldig tid (det gjorde vi i går - om noe som det kanskje er flere uker siden osv), selv om hun er ganske oppegående ellers. Men de er ofte rå til å huske folk synes jeg :)

Skrevet

Jeg blir ofte forundret over hvor mye og hvor langt tilbake i tid min tre-åring kan huske. Folk han traff for to-tre måneder siden husker han hvertfal.

Skrevet

Mitt barn har besteforeldre på andre siden av landet og de ser vi ikke ofte. Han har husket dem fra han var et år, og da går det fort et år mellom hver gang.

Nå er han fire og forteller lange historier om hva de gjorde for både et og to år siden.

Skrevet

Vår forrige au pair sluttet i Januar, og min nå 2 åring snakker fortsatt masse om henne hver dag. Hun besøkte oss også før påske, og da kjente datteren min henne godt igjen. Var ett herlig gjennsyn mellom de to:-)

Skrevet

jeg sluttet i en bhg i august, har ikke besøkt de etter det, fikk meld på facebook forleden dag om at jeg måtte komme en tur snart, barna prater om meg, har tegninger til meg og flere foreldre forteller at barna prater om meg når de er triste osv om kvelden, at de da ønsker at jeg forsat jobbet i barnehagen deres:-)

så en tur blir det snart:-)

slutta i en annen barnehage for 4 år siden, om jeg møter ungene som jeg passet da så er det som oftest at de husker meg, lit sjenerte og veldig nysherige, men de husker meg (de var da fra 3 til 6)

Skrevet

Hei :)

Lurer på hvor mye 3 åringer kan huske en person?

Kan de huske en person etter 2-3 mnd?

Bare lurer fordi jeg jobba i en barnehage i rundt 7 mnd ( var bare i praksis der) og nå har jeg lyst å besøke de igjen :) Men er usikker på om de kommer til å huske meg?

Hvor ofte var du der i praksisen din?

Er nok store muligheter for at barna husker deg.

Men hvis det er en barnehage med mange vikarer innom, og du ikke var der så lenge er det ikke sikkert at alle husker helt hvem du er... Men mange vil nok huske deg regner jeg med.

Koselig for barna å få besøk av noen som jobbet der før :)

Skrevet

Min toåring snakker fremdeles om en av assistentene som sluttet i barnehagen før jul. De to hadde et spesielt hjerte for hverandre, så det er kanskje derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...