Gå til innhold

Rikingen

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett Rikingen på vgtv? kona hans er MINIMUM 20 år yngre enn Rikingen selv? Drøyt? Forhold basert på kjærlighet? Neppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke gift, og Camilla Fors er 18 år. Synes det er spesielt. Men hver sin lyst :fnise:

Gjest Flowerbomb
Skrevet

Jaa det er hun som var med i Charterfeber :fnise:

Gjest Serena
Skrevet

Hva har det med "kropp og helse" og gjøre??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det samme dama som var med på charterfeber??????? :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk heller passe på seg selv så lenge folk følger loven.

Skrevet

Det er hun fra charterfeber, ja.

Tror forøvrig folk skal være litt forsiktige med å mene noe om forholdet. Er jo veldig lett å tro at hun er en "golddigger", siden hun er sammen med en så mye eldre mann, som også tilfeldigvis har noen millioner (milliarder??) på bok. For alt vi vet er det ekte kjærlighet mellom dem.

Sandra Lyng Haugen er jo også sammen med en "oldis". Er hun også "golddigger" og da?

Gjest Flowerbomb
Skrevet

Hun har skrevet flere ganger at hun gir langt f i om hva folk mener om på bloggen sin.. Det er lett å tenke at hun er sammen med han på grunn av pengene, men folk må få lov til å elske hvem de vil. Noen må jo like "rikingen" og:p

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke første gamle rike mannen hun er med da for å si det slik, så da er det jo lett å tenke i golddigger-banene..

Skrevet (endret)

akkurat ja

Endret av Rotehøna_21
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette må være et av de mest harry parene jeg har sett på lenge :ler: Jeg trodde det var en parodi på et eller annet, men det ser faktisk ut til at paret eksisterer i virkeligheten også :ler:

Skrevet

Dette må være et av de mest harry parene jeg har sett på lenge :ler: Jeg trodde det var en parodi på et eller annet, men det ser faktisk ut til at paret eksisterer i virkeligheten også :ler:

jeg trodde seriøst det var bare tull.

Men neida.....

:redd:

Skrevet

Hva har det med "kropp og helse" og gjøre??

Du er på TV FILM nå vennen :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

De er jo bare så utrooooooolig harry! Må innrømme at jeg har mistet all lyst på Louis Vuitton etter København-turen i episode 2. De stiller ikke akkurat merket i et godt lys...(hadde jeg vært PR ansvarlig i LV hadde jeg vært temmelig irritert etter den episoden...)

Skrevet

De er dessverre virkelige :ler:

Orka ikke mer enn 2 episoder - det holdt lenge!

Skrevet

Synes de var litt fascinerende jeg, på en grotesk måte.

Skrevet

Haha! Groteskt og fascinerende ja! Men når Aune Sand kom snøvlende inn, da orket jeg ikke mer. LYSTE jo "å det er media, da må jeg være med også!" av hele fyren.

Det paret var mer nyrike, "sjarmerende", stinn av penger og full av seg selv. Men harmløse.

Skrevet

Jeg trodde først det var en av Kristian Valen sine parodier :skratte:

Skrevet

Haha, jeg syns det er kjempemoro.

De burde fått sitt eget realityshow på tv, akkurat sånn trash-tv som jeg elsker.

Noen som har adressen til bloggen hennes?

Var ikke akkurat god reklame for LV. Det blir veldig harry når man er oppdresset fra topp til tå i samme merket.

Gjest Spinell
Skrevet

"Jeg måtte kjøpe denne "Luvit´å"-toalettmappen til Camilla, for hun var så sur i dag." "Utrolig hva noen tusenlapper kan gjøre!" Fantastisk!

*gapskratt* (Beklager, ingen smileyer virker hos meg nå.)

"Luvit´å" = Louis Vuitton med rikingen-uttale. Ikke så rart at taxi-sjåføren i Køben ikke helt forsto hvor de skulle, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...