Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Hei alle søte jenter! Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med Sebastian Penetraitt shampoo og balsam? Frisøren min anbefalte meg disse fordi håret mitt er ganske tørt, men jeg vil ikke kjøpe de før jeg har hørt litt meninger/erfaringer om produktene! Blir håret veldig tungt av disse? Blir det seigt? Og er det noen som vet om disse inneholder veldig mye silikon? Er generelt glad for å høre deres mening! Jeg bruker Redken Real Control nå...
Chord Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Hei søte deg! Har brukt Sebastian Penetraitt lenge nå, og det funker veldig bra på mitt hår ivertfall. Har selv langt hår som har en tendens til å bli tørt. Blir ikke tungt, gir kanskje litt mer liv i håret og et naturlig fall. Har også oppdaget at det blir mye lettere å gre, tørke og style håret med balsamen. Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd så mange andre frisørprodukter før, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Men det er sikkert verdt forsøket. Håper dette var til litt hjelp ivertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå