Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt, hvordan skal menn ikkje gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en fordel å vrikke litt på armer, ben og hofter.

Ser alt for mage som bare henger rundt gulvet. Ser litt komisk ut. :D

Skrevet (endret)

Tror den danse stilen slår bra an!

Det er jo en fordel å ha litt rytmisk sans i kroppen når en hiver deg ut på danse gulvet. Sier meg enig med Mrlove, det er bare å bevege seg i takt med musikken.

Kan ikke akkurat si at tittelen eller beskrivelsen din var så givende, men jeg svarer likevel.

Har selv funnet ut at dansing er konge! Øver meg på hardstyle shuffle og har fått til noen nice dance moves :) Vekker lett oppmerksomheten kan en si.

http://www.youtube.com/watch?v=aTYEIBK5X1o

Ellers så er vel cluet å ha noen bevegelser på lager som kan ta pusten fra en :gjeiper:

Øvelse gjør mester. Du lærer aldri å danse uten å prøve/øve!

Endret av Kenneth199
Skrevet

Jeg hater at jeg ikke kan danse uten at noen mannfolk trenger seg innpå, så her er mitt ønske til alle menn:

Ikke gå bort å beføl dama før du i det minste har fått øyekontakt! Er så drittlei alle som begynner å holde på meg, så må jeg snu meg for å se hvem i all verden det ER! Og ikke følg etter henne om hun forflytter seg, da er hun rett og slett ikke interessert!

Skrevet

Frister å ta et kurs rett og slett fordi det er gøy å danse, i tillegg så tenker eg det blir gøyere å danse når man faktisk vet hva en gjør xD

Gjest Elijah
Skrevet

Tafsing er kanskje ikke det mest taktfulle, men det garanterer om ikke annet enn minneverdig bytur :)

Skrevet

Er gutten flink til å danse så er det et pluss hos meg. Sjelden man møter på en gutt som vet hvordan man skal bevege seg på dansegulvet.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hvordan skal menn gå frem?

De skal være sikre i dans, gjøre stilsikre valg og moves - og se at damen de tar tak i er damen som gjerne vil danse med de, galant som han er får han kvinnen med seg videre ut i de sene nattetimer. :)

Skrevet

Ja ikke kom bort for "tett-tett" dans uten å i det minste fått øyekontakt og smil først. Og om hun og venninne enten bytter plass så den du danset med plutselig ikke er "tilgjengelig" eller de forsvinner bortover gulvet til et annet sted for å danse, så vær så snill å ta hintet om de kanskje ikke ville danse med deg. Ikke verdens krise, bare gå videre eller ha det gøy med egne venner eller seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...