Gå til innhold

Hvem har det verst på byn? Menn eller kvinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verst? I forhold til hva? Det kommer vel an på hva man vil med byturen.

Skrevet (endret)

Tror egentlig jenter er verst. De gjør seg skikkelig til for mindre pene gutter slik at de får spandert drinker og så stikker de av. Rett og slett lurer en stakkar...

Har sett så mye rart desperate jenter gjør ute på byen, flasher seg, puler med gelenderet og kliner med hverandre. Det er nesten ikke grenser.

Vet ikke helt hva gutter gjør, annet enn å komme med sleske ord og setninger for å få seg et ligg :)

Oi, var vel ikke helt det du spurte om :/

Endret av Rødtoppen86
Gjest AnonymBruker
Skrevet

I min supersubjektive mening :fnise: så har jeg som kvinne det verst.

Jeg er litt sjenert i slike situasjoner ( er singel ja) og synes egentilig inderst inne, og håper at menn tar kontakt først.

Men hvis en ikke sitter der å har det superkjekt, smiler å ler, så kommer ingen bort for man ser opptatt ut og man er opptatt selv til å se og eventuelt oppmuntre med et blikk han som ville komme bort. Har man det ikke kjekt, men sitter å kikker, så kommer ingen, for ingen vil snakke med ei som ikke ser smilende ut! Puh! Jeg kan jo ikke sitte der å smile hele tiden. Er ikke helt psyko her! hihi!

Skrevet

Heldigvis er det vanligvis ingen som tvinger noen til å reise på byen.

Er det så jævli - bli hjemme.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er det vanligvis ingen som tvinger noen til å reise på byen.

Er det så jævli - bli hjemme.

Akkurat, så jeg har ikke vært på byen med unntak av julebord med jobben på 5-6 år. Da treffer en iallefall ingen, det er bare det ;-)

Skrevet

som en representant for det mannlige Oslo...nei, det blir å ta munnen for full...

som gutt; etter mange, mange, artige, men nå litt kjedsommelige kvelder på byen

både helg og når det lukter helg....må jeg si det ser temmelig jevnt ut.

hmmm...jenter kan unngå veldig mye av den mest slitsomme typen tilnærminger,

ved å gå på steder som ikke er utprega sjekkesteder....

men det er kanskje like slitsomt med gutter som slenger på luggen og

prøver det evige across the universe (eller, bar) dype blikket...og glemmer

det er jo lett å drømme seg bort i vakre jenter, det er det nok bred enighet om...

så...det er nok de guttene som er på de stedene jeg nevnte innledningsvis,

som har det verst...hvis de er klar over det...

jeg trekker meg sakte ut av debatten, og tenker at det nok er temmelig individuelt...

det suger en smule å være gutt, samtidig suger det vel en smule å være et menneske...

omringet av en horde maskerte, berusede mennesker...som vil...vil hva?

Skrevet

Akkurat, så jeg har ikke vært på byen med unntak av julebord med jobben på 5-6 år. Da treffer en iallefall ingen, det er bare det ;-)

Høres fornuftig ut i mine ører å ikke kaste bort tid og penger på byen når det gjelder å treffe noen.

Skal du finne noen verdt å satse på der, så må du ha mer enn flaks!

Nei, da er det mye bedre å satse på Internett der du kan bli kjente med folk over litt tid ved å skrive/kommunisere med hverandre, og så eventuelt gå videre derifra.

Ellers finnes det jo alltid andre arenaer som vennekrets, skole/jobb og foreninger etc.

Skrevet

Det kommer vel an på oppførselen. Har sett både jenter og gutter som har oppført seg heller dårlig på byen. Tror ikke det er enten-eller. Virker som at noen folk aldri klarer å drikke på en fornuftig måte, men dertil dårlig oppførsel ala klåing, stripping, spying, gutter (og jenter) som ikke husker å vaske sine finger etter toalettbesøk, ja for å nevne noe.

Skrevet

Forresten; tror jeg ennå har til gode å ikke se en person som spyr på byen fredags/lørdags natt. Så enkelte har stort utviklingspotensiale her.

Skrevet

Menn har det verst på byen - de bruker mest penger, ender oftere i slosskamp og blir utsatt for kriminalitet, de blir oftere nektet inngang osv. :)

Skrevet

Eg tror det er noskå likt. Det må være utrolig irritærende å bli prøvd seg på, i baren, dansegulvet i sofaen, overalt, som dame. Samtidig så er det vanskelig som gutt og manne seg opp til å i d hele tatt snakke med noen ukjente jenter. Men eg ser at det er flere damer som har det gøyt enn menn. Så veldig mange grupper med bare menn hin dagen og de så ikkje ut til å ha det noe gøy. Så 2 grupper med bare damer, men det kom ganske fort menn bort til begge...

Skrevet

shit...dere opplever en kjipere by enn hva jeg har fått med meg de siste 10 åra...

kanskje jeg bare har vandret rundt i blind ørske, eller kanskje ikke "bytur" kan helt likestilles med

en charterferie m/alt line't opp?

vær snill, så ordner det seg...iallefall så nesten nærme alltid at whatever...

Skrevet (endret)

Begge kjønn, på hver sin måte, ihvertfall om det er mye drikking involvert, da synes jeg begge kjønn blir rimelig rølpete og trashy. Det er en grunn til at jeg sjeldent gidder å gå ut en fredags- eller lørdagskveld. For en som drikker sjeldent eller aldri er det ikke spesielt kult med alle som drikker seg dritings og ikke vet noen hemninger. Jeg forunderer meg alltid over alle de jentene og guttene som ikke ser ut til å skjemmes over noe som helst.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Anjelika
Skrevet

Verst? I forhold til hva? Det kommer vel an på hva man vil med byturen.

Samme lurte jeg på.

Om du tenker sjekkemuligheter så har nok kvinner det best.

Om du tenker å gå ut og helst unngå å bli sjekket opp så har kvinner det verst.

Jeg har det forvørig gøy på byn. Hvis ikke hadde jeg jo ikke gått ut i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...