Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Mottok for noen dager siden en ekstremt merkelig mail på sukker. Den gikk noe sånn som dette, kort oppsummert: -Hei. Aldri gjort dette før. -Er i midten av tredveåra. -Du er skikkelig pen, altså! -Ikke mitt brukernavn, men et av bildene på profilen er av meg. -Gidder ikke skrive mer før jeg får svar. -Legg meg til på msn, så skal jeg sende bilde. Hva i allverden...! Og, er dette i det store og hele lovlig mtp sukker sine regler? Å dele på en konto i stedet for å betale for hver sin?
Gjest Cho Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Haha, sjarmerende! Likte spesielt "Gidder ikke skrive mer før jeg får svar" Sorry at jeg ikke kan noe om reglene på Sukker, jeg måtte bare le litt av den utrolig velformulerte mailen!
Gjest Emera Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Haha, det var i det minste litt kreativt. Tror ikke jeg hadde slått til på den der, nei. Eller kanskje jeg hadde bedt ham om å lage sin egen profil først, hvis han ville ha svar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Oj, jeg fikk faktisk noe av det samme... hmm hva kan dette være?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Oj, jeg fikk faktisk noe av det samme... hmm hva kan dette være? Den virket litt copy-paste, så kanskje han sendte den til flere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Den virket litt copy-paste, så kanskje han sendte den til flere? Haha, må nok ha vært noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå