Zinnia Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Skal være forlover i bryllup i sommer, og fremdeles ikke klart å finne kjole. Har lett litt på nett nå, hva synes dere om disse? Kjole 1 - for mye hvitt på den, eller hadde det gått? Kjole 2 - for mye bar hud? Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 - for mye bar hud igjen? for rotete med så mye print?
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 (endret) Skal være forlover i bryllup i sommer, og fremdeles ikke klart å finne kjole. Har lett litt på nett nå, hva synes dere om disse? Kjole 1 - for mye hvitt på den, eller hadde det gått? Kjole 2 - for mye bar hud? Kjole 3 Kjole 4 Kjole 5 - for mye bar hud igjen? for rotete med så mye print? Kjole 1 funker selv om det er hvitt på den for den ser overhode ikke ut som en brudekjole på noen måte kjole 2 og 3 syns jeg var stygge kjole 4 og 5 var begge nydelige. 5 var finest. Vil si kjole 4 viste mer hud enn kjole nr 5 Endret 18. april 2010 av Bianca26
Rødtoppen86 Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Nummer 1 og 2 synes jeg ikke passer seg i bryllup, ikke pga fargen, men lav utringning osv... Synes man skal kle seg litt sømmelig i bryllup, så kjole 3 var jo fin sånn sett. Likte nummer 4 veldig godt, men synes splitten kan bli for drøy. Har ingenting imot slike klær, men akkurat i en anledning som bryllup synes jeg det blir for mye.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Nummer 1 og 2 synes jeg ikke passer seg i bryllup, ikke pga fargen, men lav utringning osv... Synes man skal kle seg litt sømmelig i bryllup, så kjole 3 var jo fin sånn sett. Likte nummer 4 veldig godt, men synes splitten kan bli for drøy. Har ingenting imot slike klær, men akkurat i en anledning som bryllup synes jeg det blir for mye. Eh hvorfor passer ikke det seg i bryllup når det finnes flust av brudekjoler som viser kjempedyp utringning. Hvorfor har bruden lov å vise bar hud men ikke gjestene??
Rødtoppen86 Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Hvorfor har bruden lov å ha hvit kjole, men ikke gjestene? Jeg bare ytret min mening, og jeg liker at fokuset er på bruden, om hun så har verdens dypeste utringning, så trenger ikke gjestene ha det. Det var bare min mening, trenger ikke bety at andre mener det samme som meg
Zinnia Skrevet 18. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2010 I mine øyne har ikke kjole 1 spesielt lav utrigning, men det er kanskje jeg som er rar.. :klø: Men tror ikke jeg ville klart å føle meg komfortabel i den pga fargen, selv om det ikke er så mye hvitt på den. Liker kjole nr 3 veldig godt jeg også, synes den er et bra kompromiss mellom alle "kravene" jeg har Elegant og tekkelig, samtidig litt spesiell og ikke kjedelig Nr 4 er nydelig på bildet... men vet ikke hvordan den hadde sett ut på meg. Kan hende den hadde vært kjempefin, men kan også hende jeg hadde druknet og bare sett gravid ut i den. Er også litt skeptisk til stroppeløs kjole, men det går jo an å få sydd på noe også. Er det noen som har prøvd å bestille kjoler over nett? Har det gått fint? Kommer til å ta meg en runde til i byen her jeg bor (er så mye lettere når man kan prøve kjolen på ordentlig), men hvis jeg ikke finner noe da vurderer jeg å bestille fra den siden .
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 Hvorfor har bruden lov å ha hvit kjole, men ikke gjestene? Jeg bare ytret min mening, og jeg liker at fokuset er på bruden, om hun så har verdens dypeste utringning, så trenger ikke gjestene ha det. Det var bare min mening, trenger ikke bety at andre mener det samme som meg Ehh nå er det jo forskjell på å vise mye hud og fargen på kjolen da... Greit nok fokuset skal være på bruden, men fokuset skal jo ikke være på puppene til bruden. Det blir jo litt feil i og med at bruden skal gifte seg med en mann hun skal leve resten av livet med og da blir det litt omvendt om kjolen mest mulig skal tiltrekke seg andre menn.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 Av disse var det bare kjole 3 som egner seg for bryllupp. Kjole 2 og 5 er for mye rygg og nr 2 er det jo bar mage også. Det er rett og slett ikke passende i familiesetting.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #13 Skrevet 18. april 2010 Av disse var det bare kjole 3 som egner seg for bryllupp. Kjole 2 og 5 er for mye rygg og nr 2 er det jo bar mage også. Det er rett og slett ikke passende i familiesetting. Hva er det som er så uanstendig med å vise ryggen? Er verre meg kjole nr 4 som hadde splitten aaalt for langt opp. Men enig med kjole nr 2. Den var vulgær
Gjest Blondie65 Skrevet 18. april 2010 #16 Skrevet 18. april 2010 Hva er det som er så uanstendig med å vise ryggen? Er verre meg kjole nr 4 som hadde splitten aaalt for langt opp. Men enig med kjole nr 2. Den var vulgær For mye hud. Du kan være uenig hvis du vil, men for meg er det for mye hud.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #17 Skrevet 18. april 2010 For mye hud. Du kan være uenig hvis du vil, men for meg er det for mye hud. Ja jeg er uenig og dette er et diskusjonsforum så er det ikke da meningen at man skal diskutere da da?
Store My Skrevet 18. april 2010 #18 Skrevet 18. april 2010 Kan du ikke spørre bruden om hva hun synes?
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #19 Skrevet 18. april 2010 Kan du ikke spørre bruden om hva hun synes? Jeg syns ikke bruden skal ha krav på å bestemme hvordan gjestene skal kle seg. Ingen kjole er som brudekjolen uansett, og bruden blir hovedpersonen uansett f. Så da må forloveren kle seg slik hun vil. Ingen av de kjolene ramset opp stjeler oppmerksomheten fra bruden, uansett hvilken av de hun velger.
Gjest Blondie65 Skrevet 18. april 2010 #20 Skrevet 18. april 2010 Jeg syns ikke bruden skal ha krav på å bestemme hvordan gjestene skal kle seg. Ingen kjole er som brudekjolen uansett, og bruden blir hovedpersonen uansett f. Så da må forloveren kle seg slik hun vil. Ingen av de kjolene ramset opp stjeler oppmerksomheten fra bruden, uansett hvilken av de hun velger. Det er HER vi er uenig. En kjole med bar mage, høy splitt eller som viser "kløften" bak stjeler oppmerksomhet. Ikke "å så fin bruden er" oppmerksomhet men "hva i alle dager er det forloveren har tatt på seg" eller "jaja hun har jo kropp til det!". Og nei jeg mener ikke at man skal spørre bruden. Det jeg mener er at man skal vise takt og tone og ikke kle seg for å få oppmerksomhet, men for å være pen og presentabel. Bar mage og for mye bar rygg er det motsatte av det i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå