Gjest Glør Skrevet 25. april 2010 #121 Skrevet 25. april 2010 Jeg synes forresten folk som akker og oier seg over at man velger norske og ikke "internasjonale" navn er rare. Hvorfor skal ikke jeg kunne kalle barnet mitt et norsk navn så lenge vi er norske og bor i Norge? Samme her, og kaller man ungen Njål eller Solveig er det for traust, men velger man for internasjonale navn som Sean og Michelle så er visst det galt også. Må virkelig alle barna hete Thea og Marcus?
Gjest Bianca26 Skrevet 25. april 2010 #122 Skrevet 25. april 2010 Samme her, og kaller man ungen Njål eller Solveig er det for traust, men velger man for internasjonale navn som Sean og Michelle så er visst det galt også. Må virkelig alle barna hete Thea og Marcus? Folk må få kalle unga det de vil men folk må da få synes at et navn er rart. Folk har ulik smak. Jeg syns det er greit å gi ungene navn så lenge det ikke blir så sært at det blir umulig å leve med det. Som f.eks orkana eller rullegardine f.eks. Da tar man ikke mye hensyn til den stakkaren som skal leve med det. Dårlig eksempel, men likevel. Jeg vil ikke ha unger som blir voksne og ønsker å skifte navn fordi de hater navnet jeg gav dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå