Gå til innhold

Hvorfor er manne-sokker så ubehagelige?

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Er en ting jeg alltid har lurt på..

Hvorfor er sokker til menn nesten alltid ubehagelig?

Både sokkene til tidligere kjærester, bror, far og nåværende kjæreste er så sykt ekle å ta på, og ha på. Langt i fra myke og deilige slik som jente-sokker er.

Kanskje jeg bare har vært borti de som kjøper "dårlige" sokker, men flere har jo hatt sokker som koster en del som er ubehagelige. De er så "rue" på en måte..

Hvorfor er det slik? Fortjener ikke menn behagelige sokker?

Eller er det bare jeg som har vært borti menn som ikke kjøper behagelige sokker?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tennissokker er ekle uansett "kjønn". Men synes samboeren min har mange gode sokker jeg, de blir bare så fort slitt og gjennomsvett at de forandrer seg etter hvert.

Gjest Bianca26
Skrevet

Er en ting jeg alltid har lurt på..

Hvorfor er sokker til menn nesten alltid ubehagelig?

Både sokkene til tidligere kjærester, bror, far og nåværende kjæreste er så sykt ekle å ta på, og ha på. Langt i fra myke og deilige slik som jente-sokker er.

Kanskje jeg bare har vært borti de som kjøper "dårlige" sokker, men flere har jo hatt sokker som koster en del som er ubehagelige. De er så "rue" på en måte..

Hvorfor er det slik? Fortjener ikke menn behagelige sokker?

Eller er det bare jeg som har vært borti menn som ikke kjøper behagelige sokker?

Hehe kanskje menn liker litt rue sokker på de "hardbarka" beina sine. Ikke vet jeg?

Skrevet

Er selv mann i 30-årene, og foretrekker tynne nylon-strømper i form av strømpebukse, knestrømper og ankelstrømper alt i fra 20 til 120 denier.

Det varierer etter anledningen, på jobb bruker jeg som regel 60 den, mye bedre i skoene enn "herresokker" som dere kaller det, for det er helt riktig, herresokkene er ikke noe gode å ha på!!

Mens på sommeren er det deilig å ha tynne strømper, bruker gjerne ned i 8 denier i sommersko, hvis jeg bruker strømper/sokker i det hele tatt i de. Blir alt for varmt med herresokker, og det er ikke alltid det er behagelig å gå uten sokker i skoa heller....

*Stor takk til de som mener at nylonstrømper er unisex!!* :)

Vantage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...