Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

har nå komt godt i gang med å pleie neglene mine( biter negler og skal slutte nå!) men trenger nye produkter og vil gjerne kjøpe på nett:)

Trenger gode neglefiler og ikke minst Nail Vital-micro cell 2000 negle forsterkeren som er helt fantastisk! vet dere hvor jeg kan få kjøpt denne?:)

trenger også tips om en god neglebånds olje, negle saks til å klikke neglebånd og en god håndkrem som også gir pleie til neglene:)

blir veldig takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chroma får du kjøpt den negleforsterkeren og jeg er helt enig!, den er kjempegod! :jepp:

Ellers anbefaler jeg deg glassfilen deres også, men ser at de ikke har den på siden. Men andre glassfiler må da funke like bra.

Skrevet

hei:)

har nå komt godt i gang med å pleie neglene mine( biter negler og skal slutte nå!) men trenger nye produkter og vil gjerne kjøpe på nett:)

Trenger gode neglefiler og ikke minst Nail Vital-micro cell 2000 negle forsterkeren som er helt fantastisk! vet dere hvor jeg kan få kjøpt denne?:)

trenger også tips om en god neglebånds olje, negle saks til å klikke neglebånd og en god håndkrem som også gir pleie til neglene:)

blir veldig takknemlig for svar:)

Så flink du er!!! Dette er ikke lett, been there ;) Så håper du klarer å fortsette!! :)

Skrevet

Så flink du er!!! Dette er ikke lett, been there ;) Så håper du klarer å fortsette!! :)

hehe eg prøve så godt eg kan:D:D og eg har ikje bitt på ei stund nå... satse på at det ska gå denne gangen:D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...