mari4ever Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 hei:) har nå komt godt i gang med å pleie neglene mine( biter negler og skal slutte nå!) men trenger nye produkter og vil gjerne kjøpe på nett:) Trenger gode neglefiler og ikke minst Nail Vital-micro cell 2000 negle forsterkeren som er helt fantastisk! vet dere hvor jeg kan få kjøpt denne? trenger også tips om en god neglebånds olje, negle saks til å klikke neglebånd og en god håndkrem som også gir pleie til neglene:) blir veldig takknemlig for svar:)
Gjest hudenmin Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Anbefalinger: * Essie The Crystal File (rabattkode BEAUTIE). Omtaler fra MUA * Decleor Aromessence Ongles Strengthening Concentrate. * Decleor Comforting Hand Cream * Mavala neglesakser m.m.
Lilandry Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 På Chroma får du kjøpt den negleforsterkeren og jeg er helt enig!, den er kjempegod! Ellers anbefaler jeg deg glassfilen deres også, men ser at de ikke har den på siden. Men andre glassfiler må da funke like bra.
Papaya84 Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 hei:) har nå komt godt i gang med å pleie neglene mine( biter negler og skal slutte nå!) men trenger nye produkter og vil gjerne kjøpe på nett:) Trenger gode neglefiler og ikke minst Nail Vital-micro cell 2000 negle forsterkeren som er helt fantastisk! vet dere hvor jeg kan få kjøpt denne? trenger også tips om en god neglebånds olje, negle saks til å klikke neglebånd og en god håndkrem som også gir pleie til neglene:) blir veldig takknemlig for svar:) Så flink du er!!! Dette er ikke lett, been there Så håper du klarer å fortsette!!
mari4ever Skrevet 19. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2010 Så flink du er!!! Dette er ikke lett, been there Så håper du klarer å fortsette!! hehe eg prøve så godt eg kan:D:D og eg har ikje bitt på ei stund nå... satse på at det ska gå denne gangen:D hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå