Gjest vip Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Er du av den visuelle typen som tenner på det fysiske ved mannen eller blir du opphisset av hans handlinger og væremåte? Utdyp gjerne hva du liker... Sikkert mange som setter pris på begge to, men hvor er du på skalaen? Hva kjennetegner deg når du er mest opptatt av den ene fremfor den andre? Min erfaring er at jeg får mest oppmerksomhet fra kvinner gjennom mine handlinger...og jeg ser ikke såååå avskrekkende ut hehe. Kanskje kvinner er veldig flinke til å observere i skjul?!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Tenner nok mest når han faktisk ikke klarer å holde fingrene unna meg Altså når man kanskje ikke har tid eller sted til å gjøre noe - og han alikevel ikke klarer å la vere for han vil ha meg der og da :D .
Capricorn Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Tenner på det mandige ved mannen! Sterke hender, deilig brystkasse, skjegg, stemmen og blikket :rødme: Det blikket som sier: "Nå skal jeg spise deg opp og du slipper ikke unna"
Gjest Entotre Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Er du av den visuelle typen som tenner på det fysiske ved mannen eller blir du opphisset av hans handlinger og væremåte? Utdyp gjerne hva du liker... Sikkert mange som setter pris på begge to, men hvor er du på skalaen? Hva kjennetegner deg når du er mest opptatt av den ene fremfor den andre? Min erfaring er at jeg får mest oppmerksomhet fra kvinner gjennom mine handlinger...og jeg ser ikke såååå avskrekkende ut hehe. Kanskje kvinner er veldig flinke til å observere i skjul?! Til syvende og sist er det oppførselen som er det avgjørende for min del. En kar kan være så kjekk han bare vil, men oppfører han seg som en bajass eller en overlegen person, mister jeg interessen med én gang. En mann som i stedet har et normalt utseende men er jordnær, oppfører seg ordentlig og får meg til å le sjarmerer meg lett i senk...
houston Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Tenner på det mandige ved mannen! Sterke hender, deilig brystkasse, skjegg, stemmen og blikket :rødme: Det blikket som sier: "Nå skal jeg spise deg opp og du slipper ikke unna" Dette er UTROLIG sexy
houston Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Dette er UTROLIG sexy Men helt avhengig av at man er tiltrukket personen såklart!;-)
Riskrem Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Jeg synes en atletisk kropp er utrolig sexy. Trenger ikke være syltynn og superveltrent, bare vise at man tar litt vare på seg selv. Ellers synes jeg en rak rygg, selvtillitt, glimt i øyet, et pent smil med pene tenner, litt skjegg og sterke mannehender er supersexy
Lykkelitenen Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Det kommer egentlig ann på mannen, men stort sett er det de utpregede mannlige trekkene, som at personen har bred brystkasse og rygg, store hender og markert og bred kjeve. Hårvekst er heller ikke å forakte
Guriane Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Det er vel disse hendene da. Og underarmene. :rødme:
Gjest petre Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Det er vel disse hendene da. Og underarmene. :rødme: Jaaaaaaaaaa!! På rett mann seff
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 Når blikket og stemmen og pusten hans, sier..ÅH SÅ TENT JEG ER PÅ DEG! Det er kjempeopphissende Altså ikke utseendet
Ahurorah Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 Tenner på det mandige ved mannen! Sterke hender, deilig brystkasse, skjegg, stemmen og blikket :rødme: Det blikket som sier: "Nå skal jeg spise deg opp og du slipper ikke unna" Ja, ja, JA!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. april 2010 #13 Skrevet 18. april 2010 Er du av den visuelle typen som tenner på det fysiske ved mannen eller blir du opphisset av hans handlinger og væremåte? Utdyp gjerne hva du liker... Sikkert mange som setter pris på begge to, men hvor er du på skalaen? Hva kjennetegner deg når du er mest opptatt av den ene fremfor den andre? Min erfaring er at jeg får mest oppmerksomhet fra kvinner gjennom mine handlinger...og jeg ser ikke såååå avskrekkende ut hehe. Kanskje kvinner er veldig flinke til å observere i skjul?! Ja, mange av oss er flinke til å observere når mannen ikke merker det. Forutsatt at kroppen er "normal" og ikke spesielt avvikende - det er handlingene, blikket, tankegangen, livsinnstillingen, valgene han tar og måten han behandler kvinnen på som gjør ham interessant.
Miss Undercover Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 (endret) Store, sterke mannehender/armer, sexy, laid-back blikk/holdning. Trygghet og selvtillit er et must - altså ikke 100% selvtillit, alle er usikre innimellom, men nok selvtillit til at behovet for å nedvurdere andre ikke er tilstede overhodet. Menn som snakker nedvurderende om kvinner eller andre grupper generelt eller enkeltpersoner spesielt er kjerringaktige og uatraktive. Stram rumpe, store lår - smart, kunnskapsrik og morsom. Machomann/"alfa-hann" - uinteressant Mandig, trygg, kjekk mann - VELDIG interessant! Snill. Badboys er virkelig oppskrytt. Endret 19. april 2010 av Miss Undercover
Gjest Venelite Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 når han gjør seg "stor og sterk" og virkelig nyter ting, da er han deilig.
Lena80 Skrevet 27. april 2010 #17 Skrevet 27. april 2010 mhm Øynene, blikket. hendene, litt grått i skjegget. mmmhhh
aysha Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Tenner på det mandige ved mannen! Sterke hender, deilig brystkasse, skjegg, stemmen og blikket :rødme: Det blikket som sier: "Nå skal jeg spise deg opp og du slipper ikke unna" dette er så sant at jeg nesten blir tent bare av å lese det!!! ELSKER sexy menn! :rødme:
Ana. Skrevet 28. april 2010 #19 Skrevet 28. april 2010 Tenner også på det mandige. men ikke bare det. Det er ALT.. jeg blir tent bare av å tenke på kjæresten min jeg. :rødme: Men det som er skikkelig digg, er når han er tent og viser klart hva han har lyst til å gjøre. Jeg syntes det er helt vilt. Jeg tenner på at han alltid pleier å fortelle hvor sexy jeg er, og hvor lyst han har til å se på at jeg tar av meg klærne forran han for eksempel. Super SEXY. Og en annen ting jeg digger, er å se at han nyyyyyyyyter hva jeg gjør med han. Nei, nå blir det for mye snakk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #20 Skrevet 28. april 2010 Hvis jeg bare skal se på så er det at han er en sterk mann som er tennende, hender, underarmer, bred brystkasse gjerne med litt hår, maskulint ansikt gjerne med litt skjedd, deilig rompe og muskuløse lår. Da får han min oppmerksomhet med en gang. Men handlingene hans teller minst like mye, eller egentlig mer. Han må være selvsikker og virkelig vise hva han vil ha og at han har lyst på meg. Hvis han gjør det så er det egentlig ikke så nøye med hvordan han ser ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå