Shamira Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Ja jeg vet at det er noen uker igjen til 5 mai, som er datoen kjolen min skulle komme innen hit til landet. Men i går fikk jeg mail fra selger:" Pga vulkanens utbrudd er det ikke mulig hvis ikke den roser seg at kjolen kan komme til tiden" Så da må jeg neste uke begynne å jakte på ny kjole.
lilleGrethe Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Hvor kommer kjolen din fra? Går det an å få den sendt med noen via haikesentralen på VG?
lilleGrethe Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Hmm, ja det er ikke så greit da.. Lykke til med kjolejakt!
Minnimusepus Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Huff, den er kjip. Håper du er heldig å får den i tide da, det er jo fortsatt en stund igjen til du må ha den Hva slags kjole er det? Du kan jo finne mange fine på finn.no Ellers så har jeg 3 brudekjoler her hjemme som er ubrukte. Skal forsøke å starte for meg selv, og har derfor bestilt inn for å se
cami Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Håper at flytrafikken er ordentlig igang igjen snart så kjolen rekker frem til deg i tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå