Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Har du giftet deg / skal du gifte deg i utlandet? Kunne du tenke deg å dele noen erfaringer? Hvor? Hvor mange gjester? Pris? Hvordan gikk dere frem? Brukte dere bryllupsplanlegger? ++
lilleGrethe Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg gifter meg på en måte i utlandet. dvs jeg gifter meg i Norge, men jeg bor i England, så mye av organiseringen må enten delegeres eller gjøres over epost / telefon. Familien min som bor i Norge er heldigvis veldig behjelpelige med organiseringen - de var og inspiserte lokaler for oss, og har også hjulpet til med en del praktisk ellers. Vi skal forhåpentligvis til Norge en tur om et par uker (hvis flyene begynner å gå igjen), og har da tenkt å ordne en del praktiske ting som ønskelister, blomster og prøvetime for hår og sminke. Det meste ellers går jo fint å ordne langveisfra. Kjolen har jeg kjøpt her i England, og mye annet har jeg også ordnet/kjøpt her.
Thinkerbelle Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Vi skal gifte oss i Stockholm, så det er jo også utlandet, selv om det er ganske nært:) Selv om det er nært, så støter man på endel utfordringer likevel.. Vi skal nok likevel ikke ha bryllupsplanlegger, men benytter oss av en bryllupskoordinator som hører til selskapet som eier herregården vi skal ha bryllupet på. De har god oversikt over saker vi ikke vet, og jeg føler meg litt tryggere om de anbefaler det, istedet for at jeg "tar det ut av løse luften"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå