Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Ser det er mange som vil ha et lite bryllup med kun nærmeste familie, det kunne jeg selv også tenkt meg egentlig. Men hvem velger man da som forlover? Et familiemedlem? Eller tar man med en venn utenom familien til å være forlover selv om resten av gjestene kun blir familie..? Sikkert et dumt spørsmål, men lurer jo på litt av hvert da :gjeiper:
Rosalie Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Forlover trenger ikke å være til stede under bryllupet, bare skrive under på forlovererklæringen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Noen velger et familiemedlem, noen velger ein god venn, noen har ikkje forlover.
Gjest Feline. Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Forlover trenger ikke å være til stede under bryllupet, bare skrive under på forlovererklæringen. Men blir ikke det litt rart da? Om forloveren ikke er tilstede i bryllupet? Tror jeg hadde blitt litt skuffet om jeg skulle få være forlover, men ikke ble invitert, hehe..
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Noen velger et familiemedlem, noen velger ein god venn, noen har ikkje forlover. MÅ man ikke ha forlover? -Det trodde jeg faktisk at man måtte
Rosalie Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Noen velger et familiemedlem, noen velger ein god venn, noen har ikkje forlover. Forlover må man faktisk ha, men forlovers plikt er jo faktisk over når forlovererklæringen er underskrevet. Feline: Dersom du snakker med en god venn om hvorfor du ikke ønsker forlover til stede, så vil forlover helt sikkert ha forståelse for det. Og husk at alle de som gifter seg i utlandet uten å ham ed seg noen, f.eks., har forlovere som ikke er tilstede i bryllupet.
Shamira Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Noen må skrive under forlovererklæringen, så man må ha en på papiret, men det trenger ikke være noen der under vielsen. Men tilbake til TS sitt spm: Jeg hadde valgt en i familien jeg som forlover. Men hvis man ikke har sånn kjempeforhold til dem, så ville jeg valgt en av en venn/ venninne og invitert de til selve festen også.
Darkannie Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg må si jeg hadde stusset VELDIG om jeg ble spurt om å være forlover, men ikke var velkommen i bryllupet.... Så ville gått for noen i familien da om du vil ha forlover.
Frøken Helene Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Vi skal ha to fester, en for familien og en vennefest. Forloverne våre er selvsagt våre gode venner og er selvfølgelig selvskrevne gjester på begge festene. Noe annet hadde jeg betraktet som særdeles spesielt.
Jade Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Velg hvem du vil til forlover. Forlover inviterer du selvsagt til bryllupet selv om det kun er nærmeste familie.
Glitnir Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Jeg ser det som en selvfølge å invitere forlover til bryllupsfesten, selv om det i utgangspunktet er bare familie tilstede. Noe annet ville etter min mening vært særdeles merkelig.
fruBeist Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Vi skal bare ha de nærmeste i bryllupet vårt. Ikke bare familie, men dog. Jeg har min bror som min forlover. Har to gode veninner som kommer i bryllupet, men ingen av de var et selvsagt forlovervalg for meg. Min bror er og en av mine beste venner, og han har jeg tross alt kjent hele livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå