Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva andres kjærester synes om å kjøpe tamponger til damene sine...

Min kjæreste hadde ikke spesiellt lyst til å gjøre det. Men der var jeg med mens og bare en tom eske på badet. Jeg som trodde det var igjen minst en tampong i esken...

Jeg hadde ikke lyst til å dra på butikken på den måten. Vil jo ikke forlate huset uten mensbeskyttelse.

Så da ba jeg min kjære om å dra ut og kjøpe tamponger til meg.

Jeg merket jo at det satt veldig langt inne for han å gå med på det...

Han gikk nesten ikke med på det, før jeg bad han om å kjøpe flere ting i butikken sånn at tampongene liksom bare var med på lasset...

Han gjorde det bare fordi det var "krise" sa han. Og han ville ikke kjøpe noen bind i tillegg. Det ville han at jeg skulle ordne selv seinere.

Har deres kjærester kjøpt tamponger for dere? Og hva syntes de om å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Selvsagt har han handlet bind og tamponger når jeg har trengt det. Vi er nok litt eldre enn dere, kan det høres ut som...

Ulempen er at menn i "bindhyllene" har en tendends til å klare å kjøpe feil type uansett hvor godt de får forklart hva de skal ha. "Det er jo så mange like!" er som regel unnskyldningen. (Hmm... Kanskje kjøper han feil med vilje for å slippe å handle slike ting igjen ;) )

Skrevet

Skal han på butikken og jeg er tom så kjøper han selvfølgelig det for meg :)

Skrevet

Naturligvis gjør han det! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han duden ikke vil gjøre det, jeg. Er han redd for at de i kassa skal se på han og tenke "Hoho, en gutt med mensen!", eller? :roll:

Skrevet

Ja, han kjøper bind til meg. Det er da ikke noe verre enn å kjøpe dopapir.

Gjest Cupcakes
Skrevet

ja her kjøper samboer både bind og tamponger for meg hvis jeg trenger det :) han kan til og med stå og diskutere med meg hvilken pakke han tror er best hvis vi handler sammen også :ler:

Skrevet

Høres ut som TS` kjæreste er noe ung..

Selvsagt kan gubben her i huset kjøpe tamponger om han skal på butikken, han vet til og med hva slags type og! (ikke verst at han husker det altså :fnise: )

Skrevet

Han har ingen problem med å kjøpe "dameprodukter" til meg. :P

Skrevet

Hehe, kjæresten gjør det støtt og stadig.. Vi skriver handlelister, og han tenker ikke over det vil jeg tro, han har iallefall aldri klaget ;) Han vet også hvilken type jeg skal ha, etter å ha fått det forklart, herlig!

Skrevet

Hadde sikkert ikke bedt han om å gjøre det, men tror ikke han skulle hatt noen problemer med det hvis jeg spurte.

Skrevet

Tror aldri jeg har spurt han om å kjøpe det, men han ville nok ikke hatt noe problem med det. Han har hentet p-piller på apoteket for meg, blir vel noe av det samme.;)

Skrevet

Han har ingen problemer med det, heldigvis. I den grad det finnes noe han synes er pinlig å kjøpe, vil det heller være ting det er åpenbart at han skal bruke selv.

(Kondomer, for eksempel, tror jeg ikke han ville direkte like å handle, men han han ville ikke hatt problemer med det heller)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Mannfolket mitt har gjort det mange mange ganger han, kjøper bind om eg sier eg trenger nye bind. Han forstår nemlig det at mensen er noe heilt naturlig som skjer, og syns ikkje det er flaut (alvorlig talt, bare fjortiser eller umodne smågutter som syns det er flaut).

Du får be den guttungen du er sammen med om å vokse opp litt :)

Skrevet

Ja, han kjøper bind til meg. Det er da ikke noe verre enn å kjøpe dopapir.

Dette mente jeg også. Men det var han absolutt ikke enig i.

Det han sa var at alle vet at menn ikke trenger sånt og de skal heller ikke behøve å kjøpe det.

Han ville ikke bli sett ved den hyllen i butikken eller bli sett med dette i kassa. Jeg tror han syntes det var pinlig.

Han liker det generellt ikke når jeg har mens i det hele tatt og vil visst helst slippe å forholde seg til det.

Nå trengte jeg disse tampongene og han kjøpte det jo til meg. Men han holdt et foredrag for meg om å ikke være så vimsete at jeg ikke holder styr på om jeg har gått tom...

Jeg ble faktisk litt såret for det var liksom ennå en ting som passer inn i hans klager, når han påpeker at jeg er litt rotete av meg...

Men kanskje jeg bare blir ekstra følsom og sippete pga nettopp mensen.

(Nå kjøpte han med en boks med sjokoladeis til meg da, som gjør at jeg synes han var omtenksom mot meg allikevel...Fordi jeg alltid spiser snop og godis når jeg har mensen...)

Det føles jo litt trist hvis jeg ikke kan regne med at han vil kjøpe det til meg en annen gang... :tristbla:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper bind og tamponger til både kjæreste og mor om det skulle være behov for det. Er jo ikke noe pinlig i at man kjenner noen som menstruerer.

Skrevet

Men han holdt et foredrag for meg om å ikke være så vimsete at jeg ikke holder styr på om jeg har gått tom...

Akkurat det har han jo rett i. Hva hadde du gjort hvis du var alene, blitt inne noen dager? Bortsett fra det høres typen ut som en umoden fyr :)

Skrevet (endret)

Dette mente jeg også. Men det var han absolutt ikke enig i.

Det han sa var at alle vet at menn ikke trenger sånt og de skal heller ikke behøve å kjøpe det.

Han ville ikke bli sett ved den hyllen i butikken eller bli sett med dette i kassa. Jeg tror han syntes det var pinlig.

Han liker det generellt ikke når jeg har mens i det hele tatt og vil visst helst slippe å forholde seg til det.

Nå trengte jeg disse tampongene og han kjøpte det jo til meg. Men han holdt et foredrag for meg om å ikke være så vimsete at jeg ikke holder styr på om jeg har gått tom...

Jeg ble faktisk litt såret for det var liksom ennå en ting som passer inn i hans klager, når han påpeker at jeg er litt rotete av meg...

Men kanskje jeg bare blir ekstra følsom og sippete pga nettopp mensen.

(Nå kjøpte han med en boks med sjokoladeis til meg da, som gjør at jeg synes han var omtenksom mot meg allikevel...Fordi jeg alltid spiser snop og godis når jeg har mensen...)

Det føles jo litt trist hvis jeg ikke kan regne med at han vil kjøpe det til meg en annen gang... :tristbla:

Jaja, hvis det er den logikken han opererer etter, kan jo du la være å kjøpe noe han trenger. Barberingsutstyr og pålegg kun han spiser burde han heretter holde styr på selv slik at han ikke går tom ;)

Endret av Ciara
Skrevet (endret)

Har bare bedt typen om det på tøys for å sjekke reaksjonen, og da har han bare spurt hvilket merke han skal ta med. Virker ikke som han syns det er flaut i det hele tatt. Kommer nok med alderen :)

Endret av Nalla
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange regner med at både TS og partneren er ganske unge, men jeg vil ikke mene at alder er noen hindring.

Sambo er 19 og jeg er 17. Vi har vært sammen i to år, og han har i løpet av de årene kjøpt tamponger og/eller bind til meg _mange_ ganger, uten protest. Virker ikke som at han synes det er noe flaut i det hele tatt. Han spør bare hvilken jeg skal ha, og har ringt meg fra butikken og diskutert høylytt hvilke merker de har, visst han ikke fant akkurat den jeg skulle ha.

Han har også gått på apoteket for å kjøpe både angrepille og graviditetstest, og snakket med gynekologen min om hva han skulle kjøpe i bursdagsgave til meg (var der to dager før jeg fylte år, og ja typen var med meg inn til undersøkelsen) :ler:

Gjest Silvermist
Skrevet

Han har ingen problemer med det, og tilbyr seg gjerne å gå og kjøpe hvis jeg plutselig går tom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...