Gjest TS Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg merker ofte at jeg blir verpesyk av å være i et forhold som varer en stund. Er det slik for andre? Kjæresten trenger ikke å ønske seg barn, og egentlig er jeg ikke blitt mentalt klar for å binde meg til den personen for resten av livet, heller. Jeg vil bare se hvor forholdet bringer oss og synes egentlig at jeg vil vente med å bli mor til jeg blir eldre. Men allikevel begynner hodet mitt etter en stund å fortelle meg at det ikke gjør noe om jeg blir gravid. En liten stund etter at disse tankene har meldt seg, begynner jeg å tenke tanker om at det kunne være koselig å gå gravid... Jeg begynner å se for meg kjæresten som far til mitt barn osv... Og dette skjer hver gang jeg er i et forhold som varer over tid. Når det er blitt slutt så er jeg glad for at det ikke ble noe barn og at jeg er fri og frank igjen... Da går verpesyken over og jeg vil bare leve livet som singel. Helt til jeg møter en mann med stor M igjen... Dette har jeg opplevd tre ganger. Er det sånn for andre?
Gjest Spinell Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Det er sikkert ikke uvanlig, i alle fall ikke blant de som ønsker seg barn en eller annen gang i fremtiden. For meg, som er frivillig barnløs, har de tankene du beskriver aldri meldt seg. Jeg ser ikke for meg at jeg selv skal være mor, og har derfor heller ikke forestilt meg tidligere kjærester eller nåværende mann som far til mine barn. Det har heller aldri falt meg inn at det kan være koselig å gå gravid. Min forrige samboer er nå blitt gift og har fått barn. Jeg kjenner faktisk bare lettelse over at det ikke er jeg som er mor til hans barn...
Anglofil Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Nei, jeg blir faktisk mindre verpesyk, rett og slett fordi vi har det så flott sammen bare oss to at jeg ikke kan tenke meg barn enda på ihvertfall fire-fem år. Mvh Yvonne
Gjest And Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg blir det jeg også!! Men nå sliter mannen min med økonomien, og han vurderer til neste år å studere igjen, og jeg er heller ikke ferdig med utdanningen. Må nok vente litt, men maksimum 4-5 års ventetid til Men jeg får noen uhyggelige tanker om å lure meg til gravid, men det går heldigvis fort over!
Rosalie Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Nei. Tror aldri jeg har følt på verpesjukfølelsen mer enn i maks ti minutter sammenhengende, faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Det er mennene som blir "verpesyke" hos meg. Haha. Har hatt flere kjærester som vil ha barn med meg etter bare å kjent meg kort tid. Det har kanskje noe med alderen å gjøre..selv om jeg ikke trodde menn var så ivrige. Og jeg må innrømme at jeg da også blir litt verpesyk selv..
Gjest Silvermist Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Nei, jeg blir ikke verpesyk av langvarig forhold. Er 26, og har vært sammen med samboeren i tre år. Får nok lyst på barn om et par-tre år, men foreløpig har jeg ikke kjent noe til den biologiske klokken.
einna Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Kjæresten trenger ikke å ønske seg barn, og egentlig er jeg ikke blitt mentalt klar for å binde meg til den personen for resten av livet, heller. Jeg vil bare se hvor forholdet bringer oss og synes egentlig at jeg vil vente med å bli mor til jeg blir eldre. Men allikevel begynner hodet mitt etter en stund å fortelle meg at det ikke gjør noe om jeg blir gravid. En liten stund etter at disse tankene har meldt seg, begynner jeg å tenke tanker om at det kunne være koselig å gå gravid... Jeg begynner å se for meg kjæresten som far til mitt barn osv... Som jeg skulle sagt det selv! Har IKKE lyst på barn før om minst 3-4 år, men hormonene driver og tuller litt med meg
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Tok elleve år før jeg engang tenkte tanken.
Bintou Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 Uff, ja! Er helt forferdelig verpesyk, og det er han og he da.. men det passer utrolig dårlig, så vi må vente noen år.. tror vi skal lage en liste jeg, over ting som må være på plass før vi setter i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå