vixen Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Er på jakt etter en god parfyme som ikke skal være for tung eller ha en for stram/sterk lukt. Og ikke veldig damete... Noen stalltips? -viXen-
Gjest the imp Skrevet 16. september 2003 #2 Skrevet 16. september 2003 Dolce & Gabana - Light blue Davidoff - Cool Water Women Jeg liker disse veldig godt
Indira Skrevet 16. september 2003 #3 Skrevet 16. september 2003 Holder en knapp på Light Blue, den er veldig god! Hva med Deep Red fra Hugo Boss? Den er også veldig god.
Gjest Ellisiv Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 D&G Light Blue er veldig god, ja. En annen god parfyme er faktisk Laura Biagiotti- Laura. "Alle" har den, og jeg skjønner hvorfor. Nå har jeg brukt opp min, men skal garantert kjøpe mer etterhvert.
vixen Skrevet 16. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2003 Takker for tips! Må ut å lukte litt jeg da... -viXen-
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 Lacoste pour femme er også veldig god. Også har jeg forkjærlighet for Jadore og Noa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå