fru sp Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Dette var min siste "trygge" helg, fra nå av kommer jeg til å lure fælt på om det blir utdrikkningslag i helgene, jeg aner ikke når det skal være, eller hva vi skal. Bare at vi skal sove over og kjøre bil ganske langt.... Hmmm.. Syntes det er morro og spennende. Flere som går å lurer nå? Fått pakkeliste forrsten, bør vel gjøres litt klar før helgen.
Anemone_ Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Spennende Jeg går og gruer meg, jeg har fått vite at det skal være helga før bryllupet, og synes egentlig det er alt for nærme, har sikkert litt annet å tenke på akkurat da...
Frøken Helene Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Har forstått det sånn at det er blitt mer og mer vanlig at bruden vet hvilken dag det skal være, spesielt hvis det er barn involvert. Kan du forsiktig gi beskjed til forloveren din at du er grusomt spent og kanskje få et hint?
MissStiles Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Holder på å planlegge utdrikningslag sammen med forloveren til ei venninne av meg. Venninna mi spør hele tiden om jeg vet noe. Eller sier at vi kan ikke møtes i helgene fordi hun vet ikke noe. :gjeiper:
Anglofil Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Begge deler. Om det blir utdriting i mitt utdrikningslag så tror jeg velger å holde meg hjemme.. Mvh Yvonne
Frøken Helene Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 (endret) Begge deler. Om det blir utdriting i mitt utdrikningslag så tror jeg velger å holde meg hjemme.. Mvh Yvonne Samme holdning har jeg, og det vet mine venninner. Poenget med mitt utdrikningslag blir kos og samvær med gode venner, jeg stiller ikke i rosa trikot i Bergen sentrum Endret 18. april 2010 av Frøken Helene
Gjest Mahareth Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Begge deler. Om det blir utdriting i mitt utdrikningslag så tror jeg velger å holde meg hjemme.. Mvh Yvonne Jeg tenker det samme. Gruer meg ærlig talt mer enn jeg gleder meg, for jeg har forstått på forloveren min at mine søstre har lyst til å gjøre noe jeg ikke vil like.
fru sp Skrevet 18. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2010 Jeg stoler på forloverene mine og vet de har planlagt en fantastisk dag for meg!! Og jeg vil ikke vite dagen, selvom vi har barn, min kommende mann/pappen er jo hjemme med barna, selvfølgelig. Jeg gleder meg veldig, bare uvant å ikke vite hva som skal skje. Vet det blir overnatting og at jeg kan drikke drinker fra en skikkelig bar, er ikke så glad i øl og vin..men elsker drinker!! har en følelse det blir 1. mai helgen, men.... hi hi! Så ville for all del ikke gått glipp av en sånn dag hvor alle jentene jeg er glad i stiller opp for meg Dere som ikke vil ha utdrikkningslag, hvorfor?
Sunshine Skrevet 18. april 2010 #10 Skrevet 18. april 2010 Jeg begynte å grue meg forrige uke, men har roet meg igjen. Årsaken til at jeg gruet meg var fordi jeg går gjennom en sorgprosess og har mange dårlige dager. Jeg er så redd for å ha en dårlig dag på utdrikningslaget, men har begynt å innse at det egentlig ikke gjør noe. Forloverne mine er snille og tar hensyn til det uansett, så det blir sikkert veldig bra
Barcelone Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Jeg har sagt til min forlover at jeg bare ønsker meg en rolig jentekveld med noen gode venninner, mat og drikke. Jeg har ikke lyst på noe utdrikningslag for jeg er ferdig med hele den fyllefestgreia og jeg er ikke med på å drite meg selv ut (er ikke noe glad i å være midtpunkt i store forsamlinger heller). Synes egentlig hele denne utdrikningstradiosjonen har sporet helt av.
Gjest Sommerjenta* Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Hiver meg med på morro ikke utdritning her! Arrangerte nettopp et utdrikningslag for ei god venninne av meg, og der var temaet rett og slett at alle skulle kose seg og ha det gøy. Brura fikk jo litt oppmerksomhet, men det skal hun jo ha på en sånn dag, sålenge den er positiv og hun ikke står der alene som et annet juletre så er det gøy Hun var hvertfall fornøyd.Spørsmålet er jo hva som venter meg da, siden det er samme jenta som er min forlover Men føler at det ikke var lagt opp til mer enn hun kunne takle, og at hun kommer til å gjøre det samme for meg:) Gikk forresten forbi en stakkars kar på Karl Johan nå lørdag, i lilla spandex, afro parykk og helt mutters alene stod han på egertorget og sang karaoke til en sånn barnekassettspiller. Flaut, kjipt, lite gjennomført.. håper det var en kar som taklet det. Jeg hadde snudd og gått hjem.
LindaM Skrevet 19. april 2010 #13 Skrevet 19. april 2010 Jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg Det eneste som friker meg litt ut, er at jeg ikke vet når det er. Ellers er jeg ganske rolig i forhold til hva som kan skje. Jeg vet at det ikke blir max utdriting! Men tror det blir ganske mye fokus på meg, så er veldig spent!
Fluffe Skrevet 19. april 2010 #14 Skrevet 19. april 2010 Nå er det lenge til mitt da, men ja jeg gruer meg med tanke på at foloveren min er det mest sprø og gale dama jeg kjenner
LimaLama Skrevet 19. april 2010 #15 Skrevet 19. april 2010 Forloverne mine kjenner meg så godt, at utdrikkningslaget mitt er jeg sikker på blir supert. Jeg vet de er lydhøre, og ønsker meg det beste = bra utdrikkningslag. Jeg kom med ønsker: - jeg vil ikke kjøre bil langt (HATER Å KJØRE BIL) - liker ikke noe ekstremt av noe slag (eks. mye fart eller høyde) I tillegg fikk de en liste over folk jeg ønsker. Jeg foreslo at de la min og min kjæres utdrikkningslag samme dag. Gjerne ordnet slik at vi er hver for oss på dagen, på hver vår aktivitet. For så å møtes på kvelden hjemme hos oss for fest! Det er iallefall vårt drømme utdrikkningslag! :rødme: I tillfelle vi skal være hjemme her ønsker jeg at vi får vite når det er pga rydding. Ergo: mest sansynlig får jeg vite når det er. Det blir garantert en suksess!
Miss Puddel Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 da jeg giftet meg for femten år siden var det jo ingen som bare hadde koselige jentekvelder, det var liksom enten eller. Og ettersom jeg hadde en venninne som virkelig VAR gal på den tiden og kunne finne på det pinligste eller ekleste, og jeg hadde ikke lyst til å måtte hoppe i fallskjerm eller noe slikt, og jeg dessuten er alkoholfri, så erklærte jeg at jeg IKKE ville ha utdrikningslag. I dag ville jeg vel "forlangt" en hyggelig jentefest eller noe slikt.
andemor Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 Jeg aner ikke om det blir utdrikningslag eller ei jeg. Forloveren min bor i utlandet, og jeg bor i en annen landsdel enn der vi skal gifte oss. Jeg har sagt til henne at jeg ikke forventer noe, men for ikke lenge siden ba ho om kontaktinfo på de venninnene mine som ho ikke kjenner. Spennende! Kjenner at jeg ikke har noe lyst på "sirkus", men å finne på noe koselig med venninnene mine hadde vært supert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 Jeg har litt skrekkblanda fryd. Jeg veit at jeg ikke har noe å grue meg til, men jeg gjør det egentlig litt likevel. Er ikke noe glad i oppmerksomhet, så det ligger vel litt i det. Forloveren min har ikke spurt samboeren min om dato, så for alt hun veit så kan det jo hende vi drar bort den aktuelle helga. Litt snodig.
LimaLama Skrevet 22. april 2010 #19 Skrevet 22. april 2010 Jeg fikk sms i går fra den ene forloveren min.... ...hun ba meg om å holde 5.juni åpen...bare sånn i tilfelle noe skulle skje....
fru sp Skrevet 22. april 2010 Forfatter #20 Skrevet 22. april 2010 Jeg har fått pakkeliste, ser ut som det blir overnatting!! Også skal jeg lære meg beat it dansen, snart i boks. Gleder meg veldig, vi blir ca 20 stk!! Tror det blir neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå