Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal antagelig starte med ivf i okt/november. Går ikke på p-piller, har jo prøvd på naturlig måten å få barn.. Men d lar seg ikke gjøre. Nå vurderer jeg å ta p-piller igjen fordi jeg skal gifte meg, utdrikkningslag og på flott bryllupsreide. P-piller hjelper meg å vite når mens kommer, det minsker de syke smertene jeg har ved mens og det kan gjøre at jeg unngår å få cyster på str med håndball, skjedde sist uke, jeg ble kjempe syk og måtte operere.

MEN: kan dette ødelegge for forsøket, tenkte å stoppe på pilla igjen i juli.....

Vet du noe om dette, vennligst :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, for de kan sende hormonene på bærtur. Da ville jeg heller tatt smertestillende når mensen kom.

Skrevet (endret)

Mange tar p-piller i forbindelse med IVF, men jeg ville nok forhørt meg med klinikken før jeg begynte med de.

Endret av IrmaAdele
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk søsteren min tok p-piller for å bedre kunne kontrollere syklusen de siste mnd før ISCI-forsøk, mener å huske hun sa noe om det. Det beste er nok å spørre klinikken du skal ha forsøk ved, men jeg vil tro det går bra, for før et forsøk blir du jo uansett nedregulert.

Skrevet

Jeg har endometriose og har behandlet den med p-piller frem til forsøk, ikke noe problem det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...