Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #1 Skrevet 18. april 2010 Jeg skal antagelig starte med ivf i okt/november. Går ikke på p-piller, har jo prøvd på naturlig måten å få barn.. Men d lar seg ikke gjøre. Nå vurderer jeg å ta p-piller igjen fordi jeg skal gifte meg, utdrikkningslag og på flott bryllupsreide. P-piller hjelper meg å vite når mens kommer, det minsker de syke smertene jeg har ved mens og det kan gjøre at jeg unngår å få cyster på str med håndball, skjedde sist uke, jeg ble kjempe syk og måtte operere. MEN: kan dette ødelegge for forsøket, tenkte å stoppe på pilla igjen i juli..... Vet du noe om dette, vennligst
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Jeg ville ikke gjort det, for de kan sende hormonene på bærtur. Da ville jeg heller tatt smertestillende når mensen kom.
IrmaAdele Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 (endret) Mange tar p-piller i forbindelse med IVF, men jeg ville nok forhørt meg med klinikken før jeg begynte med de. Endret 18. april 2010 av IrmaAdele
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Jeg tror faktisk søsteren min tok p-piller for å bedre kunne kontrollere syklusen de siste mnd før ISCI-forsøk, mener å huske hun sa noe om det. Det beste er nok å spørre klinikken du skal ha forsøk ved, men jeg vil tro det går bra, for før et forsøk blir du jo uansett nedregulert.
Gjest Blush Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg har endometriose og har behandlet den med p-piller frem til forsøk, ikke noe problem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå