Gå til innhold

Bodum travel mug

Anbefalte innlegg

Gjest Spinell
Skrevet

100% sikker er jeg ikke, men siden dette er en termokopp, og ikke en termos, kan jeg ikke tenke meg at denne skal være garantert tett når en snur den opp ned og rister på den.

Skrevet

Den der vil neppe være 100% tett, da den har åpninger uten soft-pakninger.

Selv har jeg Lifeventure Termokrus: http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=7475&category_id=234&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1 og denne er helt tett så lenge den er skrudd skikkelig igjen. Lokket på denne er termoslokk med softpakning og vakuumlås.

Skrevet

Termokopper er stort sett ikke ment å være helt tette, da må du nok heller kjøpe en termos. Jeg har selv en Bodum travel mug og er storfornøyd med den, synes den holder bra på varmen i forhold til de jeg har hatt tidligere fra Thermos og Aanonsen.

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Har du sjekket om pakningen sitter på plass? Min rikset litt på seg, og da lakk den. Jeg holder den ikke opp ned og rister, men den holder tett dersom den for eksempel velter.

Så sjekk pakningen, du. :)

Endret av Elastica
Skrevet

Støtter Wadjet og sier at du burde satse på Lifeventure. Veldig deilig å kunne legge koppen i veska uten å tenke noe mer på det :)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har en lifeventure, men synes ikke den er spesielt god å drikke av, og det er slitsomt å måtte skru av og på lokket når man skal drikke.

Det må ha vært pakningen, for nå er bodum-koppen tett. Enn så lenge :)

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg prøvde forresten å riste kraftig på den forleden dag, og den holdt tett. Jeg snudde den imidlertid ikke på hodet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...