Gjest tussa65 Skrevet 17. april 2010 #1 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Trenger tips om hvilke krem blush produkter jeg skal velge. Må ha krem i stedet for pudder pga tørre kinn. Gjerne i rosa/fersken farge. Endret 17. april 2010 av tussa65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 17. april 2010 #2 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Jeg foretrekker pudder for tiden, men hadde en periode hvor jeg bare brukte kremblush, og da var jeg veldig glad i en fra Guerlain, som er en kremet mousse konsistens. Finnes i flere rosa-farger, og den jeg likte best, en ferskenfarget en som het Pêche Graffiti. Gle lett på huden, satt godt og fargen var nydelig! Du kan lese reviews av den her: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=55599/Divinora_Bubble_Blush_-_Pêche_Graffiti_ Ellers har jeg en fra Lancome som jeg liker godt, lett å legge, fin farge. Men den var mer rød-brun-rosa (veldig naturlig farge, om du skjønner), så vet ikke om det er helt det du er ute etter (finnes sikkert i flere farger da, om du skulle være interessert i denne) og jeg vet ikke hva den heter (navnet har smittet av etter å ha ligget i diverse vesker og bokser...) Hva med Benefit BeneTint? Den er flytende da, ikke krem, men fargen blir nydelig rosenrød på huden. Men jeg er ikke sikker på hvordan den er med tørr hud - har bare testet den på mine kinn som ikke er tørre. Jeg har også en fra Estee Lauder liggende som er ganske okei. Ble for blank (fettete?) for meg da, men kan kanskje funke bra for noen med tørr hud. Du kan se den her: http://www.esteelauder.com/product/spp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT639&PRODUCT_ID=3943 Min favoritt, sammen med Guerlain sin, er riktignok denne fra Shiseido (her sparer jeg den beste til sist): http://www.shiseido.no/?#/makeup/shiseido-the-makeup/face/accentuating-color-stick-for-cheeks Den er i stick-form, og dermed veldig lett å legge på en god måte. Fargene er nydelige (jeg har både "peach flush" og "rouge flush", vil anbefale "peach blush", siden du er på jakt etter ferskenrosa), og den sitter godt på til å være krem (som ofte sitter dårligere enn pudder), og jeg føler at den gir litt fukt til kinnene i tillegg til å se smashing ut. Denne kan spesielt anbefales Endret 17. april 2010 av Rosebud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 18. april 2010 #3 Del Skrevet 18. april 2010 MAC blushcreme, eg anbefaler virkelig dem, har fått min store elsk for Blossoming, som er litt rosa/fersken farget.. Posey er rosa men også ganske fin.. MAC cremeblend - Joie-De-Vivre ganske lik blossoming, også eit alternativ.. Har iallefall bare positive ting å si om de kremblushene til MAC (Swatches/omtale HERMin lenke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 18. april 2010 #4 Del Skrevet 18. april 2010 Anbefaler Posietint fra Benefit om du kler rosa. Det er en tint som gir en veldig naturlig farge. Du kan blande fondation med dagkrem om du har tørr hud. Da blir det en farget dagkrem og en kjempefint underlag for Posietint. Vil du ha en "glow" så kan du også teste litt High Beam fra samme merke over. Det blir nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #5 Del Skrevet 18. april 2010 Anbefaler Posietint fra Benefit om du kler rosa. Det er en tint som gir en veldig naturlig farge. Du kan blande fondation med dagkrem om du har tørr hud. Da blir det en farget dagkrem og en kjempefint underlag for Posietint. Vil du ha en "glow" så kan du også teste litt High Beam fra samme merke over. Det blir nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussa65 Skrevet 18. april 2010 #6 Del Skrevet 18. april 2010 Takk for tips Er ikke så dreven, og må spørre om hvordan man legger Benefit. Kan man påføre på kinnbena å legge foundation over f.eks, ell bruker man den oppå foundation? hvordan bruker man high beam? uff...blir vel snart litt mere "dreven" håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 18. april 2010 #7 Del Skrevet 18. april 2010 Takk for tips Er ikke så dreven, og må spørre om hvordan man legger Benefit. Kan man påføre på kinnbena å legge foundation over f.eks, ell bruker man den oppå foundation? hvordan bruker man high beam? uff...blir vel snart litt mere "dreven" håper jeg. Begge flaskene kommer i glass med pensel akkurat som på en neglelakk og de kommer med instruksjoner i pakka! Ellers så kan du lese om begge på Benefitcosmetics.com Du kan velge om du vil ha den over eller under fondation, jeg bruker den over. High Beam brukes som en highlighter. Anbefaler deg å søke opp begge på Youtube.com og lese på Makeupalley.com! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå