Gå til innhold

Et behagelig badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes utallige badekar har jeg funnet ut - på nett!

Noen penere enn andre, men bortsett fra det som ser ut som en sko/pumps -->

http://www.side2.no/livsstil/article2630531.ece

ser de fleste ikke veldig behagelige ut.

Kan ikke skjønne at badekar som er helt rette kan være noe gode å ligge i?

Denne f.eks:

http://clever.no/more.php?id=2457&PHPSESSID=c632d463adc51d6d7061887bf4958c2a

Noen som har/kjenner til et som er pent å se på og godt å ligge i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke "rette" badekar er behagelig. Men de buede med løveben er derimot digge og vakre. :rødme:

Skrevet

Ja, de med løvebein ser mere ergonomiske riktige ut for ryggen, men vil ikke ha beina! ;)

Tror jeg vil ha et som evnt. kan flises inn...tror ;)

Skrevet

Jeg har et behagelig badekar som er veldig stramt i formen: Badekaret mitt. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men "ryggenden" er skrå. Og når man har vann oppi flyter man jo litt, så man ligger aldri helt inntil kantene uansett. En annen fordel er at det er i hardplast, så det er mykere og varmere.

(Jeg skal forøvrig selge mitt, så ta kontakt om du er interessert. Mitt kar har ikke vulstmontering. Og det er frittstående da, har ikke peiling på om det kan bygges inn.)

Skrevet

Mitt kar har ikke vulstmontering.

Det var pent ja, men er det ikke veldig dypt? Hva vil det si at det ikke er vulstmontert?

Hva er målene på den?

Skrevet

Det er 170 (lengde) x 76 (bredde) x 70 (høyde). Det er kanskje litt dypere enn vanlig? Har faktisk ikke tenkt over det.

Vulstmontering er når armaturene er montert på selve karet. Jeg har armatur på veggen, så badekaret har derfor enkle hele kanter hele veien rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...