cellar Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Tenkte å farge håret mørkebrunt hos frisøren neste gang, og lurer på om jeg skal stripe det samtidig. Synes denne type farge er fin: http://img.photobucket.com/albums/v485/Cheecochee/ShenaeGrimes.jpg Hvordan skal jeg kunne forklare at jeg vil ha det slik til frisøren uten å ha med bilde? (har ikke printer). Og blir det veldig dyrt å helfarge hår + stripe det på denne måten?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Du kan skrive ned nettadressen og be frisøren ta en titt. De har vel gjerne nettilgang.
Ylvamor Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 nydeling farge, men ville nok prøvd å fått noen til å skrevet ut bildet for deg. Evt, ringe og bestille og gi frisøren nettadressen, så hun/han kan ta en titt på forhånd?
cellar Skrevet 18. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2010 Takk for svar! Bør nok få vist bildet på en eller annet måte, ja. Har nok av dårlige erfaringer med å komme misfornøyd hjem fra frisøren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå