Gå til innhold

sydentur i 2 uker

Anbefalte innlegg

Gjest Vimsevas
Skrevet

Jeg er veldig usikker på ferien min i sommer pga min 1 år gamle hund :/

jeg har lyst til å ta 2 uker sydentur i aug, men lurer på om jeg må kutte ned til 1 uke, fordi jeg er redd for bikkja. Det kan jo ikke være bra å være så lenge borte fra hun?

er det best å ha hun hos familie eller kennel?

(må legge til at hun er KJEMPE snill og er glad i alt som rører på seg!)

Nå bor jeg alene,men den forrige familihunden vår ble "gærn" av å være på kennel. Den ble så tullerusk at vi faktisk måtte avlive henne til slutt da hun ble svært aggresiv.

jeg er så klart redd for at hun skal få "varig me`n" av at jeg er borte fra hu. Har på det lengste vørt en dag fra hun. Hva mener dere? er så usikker på hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Det er (som regel) best å ha hunden hos familie/venner som har litt peil på hund og som er glad i hund. Selv har jeg aldri og kommer aldri til å bruke kennel/hundehotell. Jeg mener de ikke får tilstrekkelig av behovet, og selv om det kun er for en uke, så ville jeg heller blitt hjemme og gitt hunden min turene den trenger istedet for å la han ligge aleine i et større bur 21 timer i døgnet.

Endret av Huffsa
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det aller beste er jo om den får være hos noen den kjenner og er trygg på.

For meg er det alltid en selvfølge at mine dyr blir passet på av mennesker de kjenner og er trygge på. Til og med mine rotter hadde fast passer, så de aldri ble stresset selv om jeg bare skulle være borte en natt. Hunden min var bare hos en og samme person når jeg trengte "barnevakt" også og hesten blir håndtert av personer den kjenner til.

Skrevet

Så lenge det er hundevante personer som du stoler på at kan da vare på hunden din så synes jeg at det skal gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...