Shamira Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Vi fant ut i dag at vi skal ha en kaffesang som ønsker kaffegjestene velkommen. Men er det noen av dere her inne som har en jeg kunne lånt?
Charly81 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hvor finner man slike sanger,har du noen tips?
Shamira Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg søkte på nettet, Jeg fant disse sangen her: KAFFEVISE Kan du kjenne dufta - sveve gjennom lufta? Kaffe-Lars han smiler, hva skal det bety? Noen her som tviler, han vil kaffe by! Bare trekk inn dufta, den ligger nå i lufta. Dufta den er herlig - men smaken vær nå ærlig! Ingen drikk syn's vi, kan måle seg med den! Nyt den fine smaken, drikk og bare kjenn. Har du kjent den smaken, det finnes ikke maken. VELKOMMEN Melodi: Napoleon med sin hær Velkommen, slekt og venner, til denne store fest. Og vi skal feire dagen til ære for hver gjest. Og nå skal alle spise det beste på menyen. Kos dere med all maten velkommen som vår gjest. Vi håper godt det smaker, og du får tømt ditt fat, Bli mett og ha det moro i lag med oss i dag. Vi håper da at alle, vil bidra med sin stemme. Sangen den skal nå runge på denne store dag. Fyll dagen med god stemning, som vår gode gjest. Sammen vil vi feire vårt kjekke brudepar. Muntre og glade gjester, det ønsker vi oss alle. Værsågo’ forsyn dere, nå starter vi vår fest! TAKK FOR MATEN Melodi: Tyven, tyven Vi takker for all mat og drikke, som nå gjør oss mett og lat. Uten duger festen ikke med så deilig middagsmat. Takk for all god mat! Som vi fikk på fat! Takk for all god mat! Nå er vi god og mett! Du som spiste altfor lite, får vel noe mat med hjem. Du må også gjerne vite kokken tar nok noe frem. Takk for all god mat! Som vi fikk på fat! Takk for all god mat! Nå er vi god og mett! Du som spiste altfor mye, glem nå at du er på slanker’n. Ikke tenk da så mye du kan alltids ut og tren. Takk for all god mat! Som vi fikk på fat! Takk for all god mat! Nå er vi god og mett! Nå er festmåltidet omme, og vi takker brudepar. Vi sier da velbekomme til dagens midtpunkt, de jo var. Takk for all god mat! Som vi fikk på fat! Takk for all god mat! Nå er vi god og mett!
Gjest Bianca26 Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Har du kjent den smaken, det finnes ikke maken.Å jeg vet en. Husker ikke hvordan den er. Den er dansk. Den der livet er ikke det beste man har men om litt er kaffen klar" eller noe. Som sagt kan ikke teksten
Frøken Helene Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Har du kjent den smaken, det finnes ikke maken.Å jeg vet en. Husker ikke hvordan den er. Den er dansk. Den der livet er ikke det beste man har men om litt er kaffen klar" eller noe. Som sagt kan ikke teksten Svantes morgenstund, er det ikke det den heter?
Gjest Bianca26 Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Svantes morgenstund, er det ikke det den heter? Det er mulig ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå