Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg synes Jenny Skavlans nye frisyre er utrolig fin. Lekker farge, og ser helt utrolig sofistikert ut! http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00770/jenny_skavlan_770180i.jpg Vurderer å skaffe meg noe lignende. Men hvilken ansiktsform/trekk passer best med denne frisyren? Er det noen som bør styre unna?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Synes det ble for mye rødskjær for henne jeg. Frisyren er kul derimot, det er vel helst runde ansiktsformer som bør styre litt unna akkurat denne klippen tror jeg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 jeg synes klippen så helt vanlig ut, ikke noe spesielt med den. Fargen var derimot fin og sommerlig!
Gjest Silvermist Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Kjerring-klipp og lite flatterende farge.
desert_rose Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Enig med deg, kjempe fin klipp og farge! Tror nesten alle kan kle en slik frisyre om man får til volumet rett, noe som balanserer ansiktet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Kjerring-klipp og lite flatterende farge. Hvordan er dette kjerring-klipp? Minner mer om frisyren de sporty guttejentene hadde på barneskolen, enn det kjerringer pleier å ha.
Gjest Silvermist Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Hvordan er dette kjerring-klipp? Minner mer om frisyren de sporty guttejentene hadde på barneskolen, enn det kjerringer pleier å ha. Jeg synes det gav henne et "kjerring-aktig" utrykk. Men det er nå smak og behag.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg synes Jenny Skavlans nye frisyre er utrolig fin. Lekker farge, og ser helt utrolig sofistikert ut! http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00770/jenny_skavlan_770180i.jpg Vurderer å skaffe meg noe lignende. Men hvilken ansiktsform/trekk passer best med denne frisyren? Er det noen som bør styre unna? JEg syns frisyren ser for voksen ut for henne. Hun ser så barnlig ut i fjeset
Vera Vinge Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Jeg syns dette var en helt fin frisyre, og kan ikke se det kjerringaktige. Syns hun er finest med litt mørkere hår bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå