Gå til innhold

Facebook chat, problemer med å chate med en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste chatet mye med en ven n på facebook sin chatfunksjon, men i dag har vi hatt noen problemer. Når en melding blir sendt får jeg opp at "en feil har oppstått", og det samme får vist han. Men det rare er at jeg kun har problemer med å prate med denne brukere :S Noen som har opplevd lignende og vet hva som skjer?

Jeg vet at facebook har restriksjoner på meldingene man sender, men om de skulle ha det samme på chaten er det jo ganske rart....

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Fant denne når jeg googlet "problemer med facebook chat, og tar meg den frihet å dra den frem! Jeg har akkurat samme problemet og bare med én bruker. I tillegg til "en feil har oppstått" får en av oss plutselig beskjed om at den andre er frakoblet selv om det ikke er tilfelle. Eller så slutter bare meldingene å komme frem. Dette begynner å bli utrolig irriterende. Det er nesten så jeg mistenker virus e.l.

Hvis dette er restriksjoner fra Facebook er det i såfall merkelige restriksjoner med variasjoner. Det er ingen automatikk i hvor lenge vi chatter før feilen oppstår, og chatten kan slutte å virke med en gang eller først etter en halv times chat.

:kjefte:

Skrevet

hei, nå ble jeg overasket gitt! Men vi måtte over til msn i noen dager før facebook ble normal igjen. Veldig sært. Ikke opplevd det igjen. Kanskje ha noen dager pauser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...