DramaQueen Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Svigerinna mi ba om en liste over de jeg kan tenke meg å ha med. Har skrevet opp nære venner og noen som jeg er med innimellom, i tillegg til søskenbarna mine/damene til søskenbarna og svigerinne. Damene til sambos kompiser som jeg ikke har noe med å gjøre er vel ikke vanlig å invitere?
Immortal Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Det er jo DU som skal drikkes ut, så sånn jeg ser det er det dine jentevenner som skal inviteres.
lilleGrethe Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg har først og fremst skrevet opp mine venninner på lista - dvs de jeg regner som mine venninner, og som er invitert i bryllupet. Jeg har ikke invitert kusiner (selv om de kommer i bryllupet), men det kommer jo litt an på hva slags forhold man har. I tillegg har jeg skrevet opp noen som forloveren kan bestemme om det passer å ha med. Blant annet skrev jeg opp mine yngre søstre som en mulighet - begge er over 18, men hvis den ene ikke kan komme (hun bor i Frankrike, så det kommer litt an på det også) tror jeg ikke det er noe poeng å ha med den andre. Jeg vurderte også noen venninner som jeg først og fremst kjenner gjennom forloveden - men det passer nok ikke å ha dem med, siden de bor i et annet land. Hadde de vært i samme land/by som der vi skal ha utdrikningslaget hadde jeg sannsynligvis bedt dem - de er jo etterhvert gode venner av meg også.
livesen Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Dedu har lyst til å være sammen med den kvelden . utdrikkningslag er vel ikke en "sosial begivenhet" der en er bundet opp av alskens regler . Inviter de du liker du og kos deg . Husk at dettte gjerne er folk du skal være komfortabel med ser deg lettere animert og...
DramaQueen Skrevet 18. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2010 Har skrevet listen nå, men nå er det kun 2 av dem som er på listen som ikke er invitert i bryllupet... *sukk* De er litt venners venner, men har såpass god kontakt at jeg gjerne vil ha dem med. Synes disse gjestelistene er noe herk altså!
Sunshine Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg har skrevet opp venninnene mine og to kompiser. Jeg burde kanskje invitert kjærstene til guttene men guttene har jeg kjent siden jeg var liten, og damene kjenner jeg ikke så godt. Forloverne mine har fått beskjed om at de kan selv velge om de vil at det skal være ren jentefest eller blanding.
Glitnir Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Har skrevet listen nå, men nå er det kun 2 av dem som er på listen som ikke er invitert i bryllupet... *sukk* De er litt venners venner, men har såpass god kontakt at jeg gjerne vil ha dem med. Synes disse gjestelistene er noe herk altså! Da hadde jeg definitivt invitert også disse i bryllupet, eller eventuelt droppet dem i utdrikningslaget også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå