Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

På èn av personene på facebook (som er ca den eneste jeg skriver med :ler:) så kommer det opp titt og ofte " An error occurred. " når jeg skriver noe. og vedkommende mottar altså ikke det jeg skriver..

Er det noe galt med facebook, eller er det noe jeg kan gjøre for å få lov til å skrive til h*n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig at det er FB sin chattefunksjon som er notorisk ustabil. Jeg får i allfall veldig ofte opp den meldingen når jeg chatter med slekt og venner der - og det samme skjer hos dem. :kjefte:

Skrevet

Samme problemet, og bare med EN person, som også er den jeg skriver mest med (flere timer hver kveld).... Alle andre jeg har snakket med har ikke opplever problemer. MEN jeg snakket med en vennine og mun mente at det kunne være en form for kvote... Facebook har blandt annet kvote for hvor mange meldinger man kan sende og hvor ofte og hun mente hun hadde hørt at noe lignende gjaldt chat for å ungå trakasering og missbruk. Så hennes forslag var å la chaten ligge død en stund og se om det ga seg....

Nå ane rjeg ikke om det er tilfellet, men er det faktisk det, så er det ganske meningsløst. Man snakker jo med personen av en grunn ;)

Men gi en lyd her inne om det fikser seg hos deg, så kane jg gjøre det samme... Facebook er jo ikke akkurat videre kjent for å være stabilt ;)

Skrevet

Akkurat det samme skjer til meg også, og hver gang noen prater til meg (på chatten), så klikker hele facebook'en !

Skrevet

Nå funker det hos meg igjen ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Det funker fortsatt ikke her med den personen. Alle andre funker enda.. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...