superior Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hei. Jeg har bestilt hotell i utlandet via nettsiden http://www.venere.com/. De reklamerte bl.a. med at betalingen ikke skjedde når man bestilte, men på hotellet. De skulle likevel ha kortnummer osv. Ser nå at jeg er trukket den summen hotellet kostet. Andre som har opplevd dette? Jeg skal da ikke betale summen to ganger, håper jeg. Ellers erfaringer med nettsiden mtp. bestilling av hotell? Jeg synes det var en veldig kjekk side mtp. å finne billig overnatting!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Jeg har bare gode erfaringer med venere.com. Som regel betaler man på hotellet, men det kan variere fra sted til sted. Jeg velger som regel de som ikke må forhåndsbetales. Venere tar uansett kortnummer for å garantere reservasjonen, og i tilfelle du ikke møter.
gustav Skrevet 18. april 2010 #3 Skrevet 18. april 2010 Venere.com er mitt førstevalg når det gjelder hotellbestillinger, har aldri hatt noe tull og rommet betales ikke før du er på hotellet. De fleste gangene jeg har søkt, har Venere kommet best ut på pris, og i tillegg er det god info om hvert enkelt hotell, og du kan lese hvordan andre gjester har opplevd besøket. Kanskje du har bestilt et spesielt tilbud som blir forhåndsbetalt og ikke kan avbestilles?? Andre sider vi har vært fornøyd med er Booking.com og Hotels.nl (for nederland altså).
LilleBille Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Har også bare gode erfaringer med Venere. Vi har heller aldri forhåndsbetalt - men betalt på hotellet. Vet at det er noen ganger de reserverer beløpet på kortet - men det trekkes ikke. Har også prøvd andre bookingsider - men ender stort sett opp med Venere (mest erfaring med Italia - og der har det hvertfall fungert veldig bra)
Andersen Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Venere.com er mitt førstevalg når det gjelder hotellbestillinger, har aldri hatt noe tull og rommet betales ikke før du er på hotellet. De fleste gangene jeg har søkt, har Venere kommet best ut på pris, og i tillegg er det god info om hvert enkelt hotell, og du kan lese hvordan andre gjester har opplevd besøket. Kanskje du har bestilt et spesielt tilbud som blir forhåndsbetalt og ikke kan avbestilles?? Andre sider vi har vært fornøyd med er Booking.com og Hotels.nl (for nederland altså). Jeg ville anbefalt å sjekke ut billighotell.no og finne den siden som tilbyr laveste pris før dere bestiller. Man gjør selve bestillingen via f.eks. venere.com, booking.com og hotels.com etc. men billighotell sammenlikner prisene mellom alle disse søkemotorene. På den måten får man med seg alle tilbud og rabatter, samtidig som utvalget blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå