annemette Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Hei, jeg har en sønn på 2 år som jeg har hovedansvaret for. Han er hos faren sin 40% (ca 2 dager i uken + annenhver helg) Jeg har fått meg ny kjæreste. Han har ingen barn. Han var singel i 2 år før han møtte meg og er vandt til å være ute på by'n omtrent hver helg. Vi er mye sammen. Bor nesten sammen. Er jeg urimelig som ønsker at han er hjemme med oss på lørdagskveldene? Jeg synes liksom det er 'familiekvelder' men er usikker på om han føler det på samme måte. Hva tenker dere om det? vi kan jo dra ut sammen de helgene jeg ikke har sønnen min....
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Nei, urimlig er du ikkje om du ønsker det. Hadde du forlangt det hadde det vært noe heilt annet. Du får snakke med han..
annemette Skrevet 17. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2010 Syns han at du er urimelig? Han ble oppringt kl 20:30 av en komis som spurte om han ville være med ut. Han sa nei fordi han synes det var for sent. Jeg har sagt til han at han ikke må være hjemme vær kveld jeg har pjokken, men jeg er redd han alikevel føler seg litt 'tvunget' til det - selvom jeg har sagt han ikke må føle det sånn. Jeg vil jo helst at han skal være hjemme med oss, men vil ikke fremstå som 'eiersjuk'..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå