Gjest TS Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Sitter dere ovenfor hverandre eller ved siden av hverandre når dere er ute å spiser etc: På date? Med kjæresten? Med venner av samme kjønn? (hva er du mann/kvinne?) Med venner av motsatt kjønn? En vennine av meg klagde nemmelig over at en venninne av henne hadde satt seg ved siden av henne når de var ute å spiste, hun synte sdet var så rart fordi det bare var noe en gjorde på date og med kjæresten. selv trodde jeg det var mest vanlig å sitte ovenfor hverandre på date. dette gjør jeg med vennene mine også uavhengi om det er han eller hunkjønn. men jeg registrerer ofte at gutter som er kompiser setter seg ved siden av hverandre. hvordan sitter dere og hvorfor sitter dere slik?
superior Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Med kjæresten sitter jeg som regel overfor han. Synes det er mest trivelig mtp. litt fotflørting og øyekontakt mm. Men sitter mye ved siden av han også, spiller egentlig ingen tolle. Ute med venner og sånn tenker jeg aldri på hvordan jeg sitter, så det er tilfeldig.
annemette Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 På date sitter jeg ovenfor han. Samme med venner hvis vi bare er to. Hvis vi er flere blir det bare litt tilfeldig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå