Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Satt og småsnakket med samboeren min i går, foran hver vår PC og med en setning hver i minuttet, vi gjør ofte det... Han snudde seg mot meg og så veldig seriøst på meg og spurte helt ut av det blå, "vil du gifte deg med meg?" Jeg sa "selvfølgelig!" smilte og gikk bort og ga ham en stor klem og så holdt vi rundt hverandre et par minutter... Og så var vi tilsynelatende ferdige med den saken og ingen av oss har sagt et ord om det i etterkant. Så.. vel... hva nå? :/
Gjest Iril Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Nå må du vel bare spørre ham rett ut om han mente det.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Nå er det vel bare til å sette seg ned og begynne planlegginga med ein gang. Sette dato, lage gjesteliste, finne kjole og smoking, forlovere, kirke, gaveliste, the whole lot.. Neida, først og fremst bør du vel finne ut om det er 100% seriøst, og så slappe av og være glad ei stund, kanskje dele nyheten med nære og kjære.. Så snakke sammen om når dere kunne tenke dere at det skal gjennomføres. Også ta det videre derfra..
lilleGrethe Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer! Hva med å spørre ham om dere skal se på forlovelsesringer? Det er ihvertfall en myk start, og så kan dere begynne å tenke på hva og når osv litt etter hvert.
Shade Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Hehe det var på omtrent samme måte jeg fridde til sambo på en skuddårsdag Dagen etter dro han meg med for å kjøpe ring. Så jeg vil si at det er neste skritt Og så må dere snakke sammen og finne ut av når dere ser for dere et bryllup
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå