stella K Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 hvordan lager man håret bulkete oppå hodet når man skal ha hestehale? skjønner dere hva jeg mener?
Ella_Grey Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Mener du en "valk"? Noe slik som dette? Ta en seksjon av håret, rett opp av ytterkanten på øynene pleier å bli bra. Du må nesten selv se hvor langt bakover/hvor stor seksjon som er best. Hvis du vil kan du tupere dette håret. Dytt frem, sånn at du lager valken. Fest med hårnåler. Og samle håret i en hestehale. Evt kan du først lage en løs hestehale, løfte/dytte den frem - sånn at du får en bulk. Fest med hårnåler. Og fest hestehalen på undersiden med nåler. Håper det var noe sånt du tenkte
stella K Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 takk for svar.. men var egentlig ikke helt sånn jeg mente. hestehalen klarer jeg å få bustete, MEN det er liksom det håret man tar bakover som jeg vil ha bustete og klumpete. mitt blir bare slett har du tips til det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg drar litt ut noen smale seksjoner og klemmer det sammen mens jeg bruker hårspray, så det klistrer seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå