Lizzie83 Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg og min venninne ønsker å reise på en langhelg feire til sommeren. Vi tenker å reise i slutten av juli og være borte fra ca. fredag - mandag/tirsdag. Vi kunne tenke oss litt storbyliv, men også litt varme, og strandliv. Noen forslag?!?
Frøken Helene Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 Barcelona, kanskje? Eventuelt Køben. Begge byene har strandmuligheter i umiddelbar nærhet. Er generelt ikke noe fan av storbyferie på sommeren pga varmen, men de to byene jeg nevnte har hvertfall "avkjølingsmuligheter"
krikva Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Dra til Praha. Aldri vært der, vi dra. Det er billig og vakkert (har jeg hørt:P) strandlivet opplever du ellers hver sommer!
MissStiles Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 London, Berlin eller Paris er byer jeg har vært med venner og har alltid vært en hit. Masse å se i alle byene og masse shopping!!
Fanteria Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Av egen erfaring kan jeg anbefale Barcelona. Fine sandstrender, en fin by, god mat og drikke, katedraler og andre kunstverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå