Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Calexica
Skrevet

Jeg bruker mineralfoundation til daglig, men ønsker meg en godt dekkende flytende eller kremfoundation som supplement / variasjon.

Kriteriene er at jeg kan finne den i en butikk (for at jeg kan teste ut fargen),

at den er over gjennomsnittet dekkende, at den sitter godt, og er noe mattende. Jeg har blandingshud.

takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker mineralfoundation til daglig, men ønsker meg en godt dekkende flytende eller kremfoundation som supplement / variasjon.

Kriteriene er at jeg kan finne den i en butikk (for at jeg kan teste ut fargen),

at den er over gjennomsnittet dekkende, at den sitter godt, og er noe mattende. Jeg har blandingshud.

takk:)

Glo minerals liquid foundation er utrolig god!:)

dekker sykt bra, dekker like godt som en concealer så den er utrolig drøy. den matter litt, men trenger alltid et mattende pudder for den skal holde seg matt gjennom dagen

koster ca 450 kr i hudpleie salong, der de selger glo minerals makeup

fås billig på denne siden

www.prettyskin4less.com

Endret av mari4ever
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med den nye Clarins Everlasting Foundation!

Jeg har aldri funnet en foundation som er lys nok av de man får på parfymerier/Vita/HM, men det er denne! Den er også dekkende (trenger ikke concealer) og den sitter godt. Om jeg tar den på om morgenen er jeg ikke blank eller rød i ansiktet når jeg kommer hjem igjen om ettermiddagen.

Den kan minne litt om Dior Forever foundationen, men jeg liker denne bedre fordi den finnes i en lysere nyanse. Den er heller ikke like uttørkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...