Gå til innhold

Vil ha varene jeg bestilte!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg har bodd i sverige i et halvt år før jul. Jeg skal studere i sverige og derfor bo i sverige i hvertfall et år. Jeg skal flytte dit til i løpet av sommerferien.

Derfor logget jeg meg på svensk hennes og mauritz og bestilte varer(klær og sko) derifra la med ei venninne som også har bodd litt i sverige.

Jeg fylte ut person nr og alt, og fylte in at jeg ville ha varene i sommerferien.

Jeg motok ordebekreftelse for ca en måned siden.

For et par dager siden når jeg ville endre litt på min bestillingsliste og skulle lagre gikk det plutselig ikke det kom bare opp at jeg skulle kontakte hm kundeveiledning. :sjokkert:

Noe jeg gjorde per mail med en gang fordi jeg var så redd det skulle bli noe tull med bestillingen. I dag ringte de fra hm sverige og sa at de ikke kunne sende pakken til meg fordi jeg hadde norsk person nr :sjokkert: .

Jeg spurte om jeg kunne bestille fra hm norge og få varene tilsendt til sverige men det kunne de heller ikke gjøre. De kan heller ikke flytte bestillingen min til hm norge uansett.

Jeg hadde tenkt og søke samordningsnummer i sverige uansett det er et midlertidig nummer en har mens en bor i sverige.(slik jeg har skjønt det). Tror dere det er bra nok for hm?

Jeg blir også støttet av lånekassen for å gå på skole i sverige og det mister jeg vel om jeg melder flytting til sverige...??

Som dere sikkert skjønner har jeg veldig lyst på varene jeg har bestilt. Grunnen til at jeg begynte og se på varer i sverige var at jeg synes det ville være veldig greit og få tilsendt en pakke klær når jeg har kommet til sverige, siden jeg av helsemessige grunner ikke kan kjøre bil. Jeg har også gått ned mye i vekt og de klærne jeg har nå passer ikke bortsett fra et par slitte joggebukser og et skjørt så er klærne altfor store. Jeg har også prøvd mange av klærne jeg har bestilt på hm for å finne riktig størrelse. Så det er en enormt stor pakke klær med andre ord og jeg har brukt mye tid på og prøve og finne riktig størrelse. Nesten alle disse klærne er nå utsolgt så det går ikke akuratt an å dra på butikken og kjøpe de. Klærne er også utsolgt fra nettsiden til hm norge. Bortsett fra bestilleingen min går det ikke an og betille varene på nytt eller få tak i varene i butikk noen steder.

De på Hennes og mauritz i sverige kunne hjelpe meg om jeg kjenner noen i sverige som de kunne overflytte bestillingen til. Men det gjør jeg jo egentlig ikke har mistet kontakten med de fleste jeg kjenner som opprinnelig kommer fra sverige. Og det ville blitt veldig rart og dumt og ta kontakt med de på nytt for at de skal hjelpe meg med og bestille varer fra hm liksom. Det ville rett og slett blitt litt for dumt men på en annen side er jeg ganske desperat :sur:

Håper på komentarer og råd :)

Endret av Ida Eirin
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

la med ei venninne som også har bodd litt i sverige.

Jeg vet ikke om jeg har skjønt denne kommentaren riktig, men er det slik at din venninne også har bestilt klær derfra, gjennom deg?

I så fall kan du jo spørre henne om hun kanskje har noen venninner med svensk personnummer som kan hjelpe?

Skrevet

Går det kanskje å printe ut ordrebekreftelse og ta den med til en h&m butikk? Verdt et forsøk :)

(også leste jeg feil først, trodde du var frustrert for ikke å ha mottatt vennene du bestilte :ler: )

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har skjønt denne kommentaren riktig, men er det slik at din venninne også har bestilt klær derfra, gjennom deg?

I så fall kan du jo spørre henne om hun kanskje har noen venninner med svensk personnummer som kan hjelpe?

Nei hun har egentlig ikke det, det vil si at hun kjenner vel noen som er svenske sånn halveis men det er et år siden hun bodde i sverige og de har ikke hatt kontakt etter det. Så da blir det litt det samme som meg det er en del jeg kunne ha spurt, men det blir veldig rart...

Problemet mitt er vel også litt at jeg skal studere ganske langt sør i sverige. Jeg studerte langt nord i sverige da jeg bodde der sist. Veldig langt og reise de må jo betale for å få ut pakken og da må jo jeg være der og hente pakken la med dem for at de skal slippe og legge ut mye penger. Men selv om vi hadde god kontakt da jeg gikk på skole der var det da og ikke nå. Selv om jeg gjerne skulle hatt bedre kontakt med dem så blir det veldig rart og ringe dem og spørre om de kan hente ut en pakke for meg.

Irriterer meg grønn over at jeg skrev på person nr mitt det var tross alt valgfritt. Men for engan skyld skrev jeg på person nr mitt :sukk:

Skrevet (endret)

Går det kanskje å printe ut ordrebekreftelse og ta den med til en h&m butikk? Verdt et forsøk :)

(også leste jeg feil først, trodde du var frustrert for ikke å ha mottatt vennene du bestilte :ler: )

( :skratte: Ja det skulle gått ann og bestilt neon skikkelige svenske venner som kunne tatt ut pakken for meg.)

Nei det går ikke.

Jeg har sjekket på hm og de er faktisk utsolgt før de var utsolgt i sverige for ca 1 månd siden var det norske lageret tomt. Ikke skal det bli fylt opp igjen med gamle utgåtte varer heller. Og de har også helt ulike nr på de samme varene i norge og i sverige.

Dessuten så tok han duden på hm sverige og sletta (eller rettere sagt gjemte hele bestillingen min så jeg kan ikke se bestillingen min før jeg finner en svenske som hm kan gi bestillingen min til.

Skikkelig vanskelig og teit synes jeg.

Fordi hadde jeg ikke levert person nr mitt i utganskpunktet så hadde det sikkert gått greit og bestille. Men nå er jeg dømt til å finne en skikkelig svenske med svensk person nr. Tror kanskje hm kommer til å sjekke at han hun er skikkelig svensk nå da siden de sikkert har øynene åpene for hva jeg finner på...

(Jeg kan selvsagt se orde bekreftelses nr som jeg fikk på mail. Men jeg kan ikke se bildene av alle varene, og jeg kan heller ikke finne igjen bildet av varene som er utsolgt på nett fordi om en søker opp nr kommer det bare at denne koden er utgått. Og de andre varene som går ann og se i den norske hm katalogen er utsolgt fra alle butikekr i nærheten av der jeg bor)

Det eneste som kunne ha gått an hvis jeg hadde hatt kapasitet til det var og reist til svenske hm butikker eller alle butikkene i norge og sett om de har igjen varene der men det har jeg ikke kapasitet til og så hadde det mest sannsynlig blitt bomtur og. :sur:

Endret av Ida Eirin
Skrevet (endret)

Da jeg bodde i sverige brukte jeg mitt samordningsnummer til å registrere konto hos HM.

Edit: Det var riktignok 5-7 år siden så de har kanskje endret på det.

Endret av Mir
Skrevet

For noen merkelige greier! Du må finne en skikkelig svenske med ordentlig svenskenr for å få ting du har kjøpt og betalt for? Det skal jo ikke være sånn! De har sikkert dummet seg skikkelig ut, og prøver å legge en mindre smakfull glasur over det hele... håper du finner ut av det, evt finner deg en skikkelig svensk venn som kan hjelpe deg ;) hehe

Skrevet

Da jeg bodde i sverige brukte jeg mitt samordningsnummer til å registrere konto hos HM.

Edit: Det var riktignok 5-7 år siden så de har kanskje endret på det.

Så fint du sa det da er det kanskje håp likevel. Husker du hvor lang tid det tok fra du søkte om samordnings-nummer til du fikk det? Vet du om en kan søke om nummeret før en er i sverige og em en kan få nummeret mens en enda er i Norge? Har lest en del om samordningsnummer nå men syntes det var vanskelig og finne ut av.

Skrevet

Jeg hadde allerede flyttet dit, og dro på tja..kommunehuset(?)eller den folkeregistreringskontoret en av de første dagene etterpå for å fikse det. Det tok ikke mange dagene, fordi jeg husker jeg fikk bankkort + konto ganske raskt, og kunne ikke få det uten et slikt nummer.

Huff det er så lenge siden at jeg husker dårlig. Kanskje du kan kontakt kommunen du bodde i og høre med dem?

Håper det ordner seg!

Skrevet

Jeg hadde allerede flyttet dit, og dro på tja..kommunehuset(?)eller den folkeregistreringskontoret en av de første dagene etterpå for å fikse det. Det tok ikke mange dagene, fordi jeg husker jeg fikk bankkort + konto ganske raskt, og kunne ikke få det uten et slikt nummer.

Huff det er så lenge siden at jeg husker dårlig. Kanskje du kan kontakt kommunen du bodde i og høre med dem?

Håper det ordner seg!

Å tusen takk for at du svarte meg. Skal ta kontakt med komunen og spørre på mandag. Hvis HM klarer og vente til da, han HM fyren jeg snakket med ville jeg skulle ordne med en svensk venn i løpet av en time men jeg fikk lov og vente til i morgen med og ringe ham...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye styr for noen simple hm-klær!! Innse at du ikke får det du bestilte, og då i en butikk og kjøp deg nye klær. Get over it!

Skrevet (endret)

For noen merkelige greier! Du må finne en skikkelig svenske med ordentlig svenskenr for å få ting du har kjøpt og betalt for? Det skal jo ikke være sånn! De har sikkert dummet seg skikkelig ut, og prøver å legge en mindre smakfull glasur over det hele... håper du finner ut av det, evt finner deg en skikkelig svensk venn som kan hjelpe deg ;) hehe

Jeg skjønte ikke hva du mente først, det var vist min tur til å lese feil. Leste ""DU har sikkert dummet seg skikkelig ut, og prøver å legge en mindre smakfull glasur over det hele..."" :fnise:

Jeg har heldigvis ikke betalt for varene for det gjør en når man forhåpentligvis får hente pakken. Men det føles om et stort tap om jeg ikke får klærne og skone likevel fordi jeg hadde brukt mye tid på å prøve dem, men også enormt med tid på hm siden sida plutselig begynte og klikke veldig. Det var vel forige fredag som var på kvelden. Jeg skulle se hvilke varer de hadde. Så la jeg merke til flere ting jeg ikke hadde sett før og som jeg absolutt ville ha og jeg klikket meg inn og prøvde og bestille de. Men hver gang jeg hadde lagt de i handlekorga og nesten hadde fått de igjennnom kom det opp at jeg skulle kontakte kundesørvis. Ja og handlekorga ble jo også slettet hver eneste gang..

Jeg prøvde uten de tingene jeg ville ha og da gikk det fint å bestille. Jeg prøvde og logge meg ut og inn men det fungerte bare ikke og få med de tingene. Så la jeg merke til at noen av tingen holdt på og bli utsolgt. Så da begynte jeg og strese mer så på alle tenkelige ting det kunne være som var galt. Noen ganger gikk bestillingen inn og andre ganger ikke. Flere ganger jeg bare la noe tull i handlekorga gikk det igjennom mens når jeg la noe jeg ville ha klikket det derimot hver gang og jeg måtte legg i handlekorga på nytt. Noe som tar tid og finne igjen varer. Så plutselig så kom det opp at de skulle stenge sida pga tekniske feil og at shopppen ville bli stengt men sannynligvis åpne kl 5 på morgenen.

Jeg tenkte at det kanskje var derfor handlekorga mi hadde klikket og dat var alt så sent at jeg bestemte meg for å sitte opp til 5 på pcen for å kunne få de varene jeg ville ha fra hm. Men kl 5 fortsatt min handle korg og kilkke og da hadde jeg satt foran pcen fra 12 om kvelden til 8 om morgenen før jeg ga opp helt.

Da jeg kom fra jobb prøvde jeg bare og kjøpe noe jeg ikke vil ha fra hm og det funka, så da brukte jeg lang tid på å legge i korgen min med varer og det klikekt bare igjen og igjen. Og så begynte jeg og sende ønskeliste til meg selv for å slippe og legge alle varene i korga på nytt. Men den ønskelista begynte og klikke også.

Ja og sånn kan en vel si at en del netter har gått denne uka da veldig frustrerende og serlig når han hm fyren ringer og sier at de må slette det jeg alt hadde bestilt for mer enn en måned siden også, pga mitt person nr ikke er svensk... For meg høres dette rart ut først og fremst for at en egentlig ikke trenger og oppgi person nr på hm. Og for det andre begynte det jo helt plutselig og bli mye rot og tull på nettsida til hm, og så fortsatte det og bli mer og mer tull. Til slutt fjerner de liksågodt hele bestillingen min fra min bruker slik jeg ser det.

Jeg har sendt mail til kundesørvisen der har jeg forklart at handlekorgen klikket hver gang jeg forsøkte og handle de og de varene klikket det og kom opp at jeg skulle kontakte hm kundesørvis. Noe jeg gjorde og de fjernet hele den gamle bestillingen min fordi jeg ikke var svensk og det var ikke slik de opererte som han svenske fyren sa det. Det var aldri noe snakk om at jeg ikke skulle få bestille fordi jeg ikke hadde svensk person nr før jeg sendte den mailen der jeg hadde skrevet på norsk. Ikke trenger en og oppgi person nr heller så jeg skjønner virkelig ikke greia. Bortsett fra at hm har hatt virkelig veldig store tekniske problemer denne uka og kanskje andre problemer også.

Endret av Ida Eirin
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke hva du mente først, det var vist min tur til å lese feil. Leste ""DU har sikkert dummet seg skikkelig ut, og prøver å legge en mindre smakfull glasur over det hele..."" :fnise:

Jeg har heldigvis ikke betalt for varene for det gjør en når man forhåpentligvis får hente pakken. Men det føles om et stort tap om jeg ikke får klærne og skone likevel fordi jeg hadde brukt mye tid på å prøve dem, men også enormt med tid på hm siden sida plutselig begynte og klikke veldig. Det var vel forige fredag som var på kvelden. Jeg skulle se hvilke varer de hadde. Så la jeg merke til flere ting jeg ikke hadde sett før og som jeg absolutt ville ha og jeg klikket meg inn og prøvde og bestille de. Men hver gang jeg hadde lagt de i handlekorga og nesten hadde fått de igjennnom kom det opp at jeg skulle kontakte kundesørvis. Ja og handlekorga ble jo også slettet hver eneste gang..

Jeg prøvde uten de tingene jeg ville ha og da gikk det fint å bestille. Jeg prøvde og logge meg ut og inn men det fungerte bare ikke og få med de tingene. Så la jeg merke til at noen av tingen holdt på og bli utsolgt. Så da begynte jeg og strese mer så på alle tenkelige ting det kunne være som var galt. Noen ganger gikk bestillingen inn og andre ganger ikke. Flere ganger jeg bare la noe tull i handlekorga gikk det igjennom mens når jeg la noe jeg ville ha klikket det derimot hver gang og jeg måtte legg i handlekorga på nytt. Noe som tar tid og finne igjen varer. Så plutselig så kom det opp at de skulle stenge sida pga tekniske feil og at shopppen ville bli stengt men sannynligvis åpne kl 5 på morgenen.

Jeg tenkte at det kanskje var derfor handlekorga mi hadde klikket og dat var alt så sent at jeg bestemte meg for å sitte opp til 5 på pcen for å kunne få de varene jeg ville ha fra hm. Men kl 5 fortsatt min handle korg og kilkke og da hadde jeg satt foran pcen fra 12 om kvelden til 8 om morgenen før jeg ga opp helt.

Da jeg kom fra jobb prøvde jeg bare og kjøpe noe jeg ikke vil ha fra hm og det funka, så da brukte jeg lang tid på å legge i korgen min med varer og det klikekt bare igjen og igjen. Og så begynte jeg og sende ønskeliste til meg selv for å slippe og legge alle varene i korga på nytt. Men den ønskelista begynte og klikke også.

Ja og sånn kan en vel si at en del netter har gått denne uka da veldig frustrerende og serlig når han hm fyren ringer og sier at de må slette det jeg alt hadde bestilt for mer enn en måned siden også, pga mitt person nr ikke er svensk... For meg høres dette rart ut først og fremst for at en egentlig ikke trenger og oppgi person nr på hm. Og for det andre begynte det jo helt plutselig og bli mye rot og tull på nettsida til hm, og så fortsatte det og bli mer og mer tull. Til slutt fjerner de liksågodt hele bestillingen min fra min bruker slik jeg ser det.

Jeg har sendt mail til kundesørvisen der har jeg forklart at handlekorgen klikket hver gang jeg forsøkte og handle de og de varene klikket det og kom opp at jeg skulle kontakte hm kundesørvis. Noe jeg gjorde og de fjernet hele den gamle bestillingen min fordi jeg ikke var svensk og det var ikke slik de opererte som han svenske fyren sa det. Det var aldri noe snakk om at jeg ikke skulle få bestille fordi jeg ikke hadde svensk person nr før jeg sendte den mailen der jeg hadde skrevet på norsk. Ikke trenger en og oppgi person nr heller så jeg skjønner virkelig ikke greia. Bortsett fra at hm har hatt virkelig veldig store tekniske problemer denne uka og kanskje andre problemer også.

Hvorfor kjøpte du ikke klærne når du var i butikken og prøvde dem istedet for å bestille dem etterpå?

Du kan jo bestille fra norske H&M til din adresse i Norge, og få foreldrene dine til å hente pakken og videresende den til der du bor i Sverige?

Skrevet

Hvorfor kjøpte du ikke klærne når du var i butikken og prøvde dem istedet for å bestille dem etterpå?

Du kan jo bestille fra norske H&M til din adresse i Norge, og få foreldrene dine til å hente pakken og videresende den til der du bor i Sverige?

Fordi jeg helst ville få klærne tilsendt til sverige. Og fordi de hm butikker i nærheten av der jeg bor blir sinnsykt fort utplukket og utsolgt. De kan få inn 100 kjoler de og et par timer etter er de nesten utsolgt. Da må en nesten gå på hm dagen langen om en har vært så uheldig og falt pladask for et plagg en vet kommer til å gå unna fort. Når jeg endelig kommer til hm butikken har de kanskje igjen den kjolen jeg ville ha i ensfarget blågrå igjen i rosa med grønne dødningehoder noe som ikke blir like fint på meg etter min smak. Jeg har prøvd disse litt mer spesielle varene for å bestilt de i annen farge mønster stoff når jeg har kommet hjem.

Nå har ikke den norske hm siden de klærne jeg har prøvd og som jeg tenkte og kjøpe. De har andre klær men ikke de klærne jeg virkelig likte og hadde gledet meg til å få. Om jeg noengang skal bestille klær på nytt tror jeg det tar en stund før jeg velger hm igjen. Nettsiden i norge har ganske langt ifra et godt rykte når det gjelder og faktisk få de varer en har bestilt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg helst ville få klærne tilsendt til sverige. Og fordi de hm butikker i nærheten av der jeg bor blir sinnsykt fort utplukket og utsolgt. De kan få inn 100 kjoler de og et par timer etter er de nesten utsolgt. Da må en nesten gå på hm dagen langen om en har vært så uheldig og falt pladask for et plagg en vet kommer til å gå unna fort. Når jeg endelig kommer til hm butikken har de kanskje igjen den kjolen jeg ville ha i ensfarget blågrå igjen i rosa med grønne dødningehoder noe som ikke blir like fint på meg etter min smak. Jeg har prøvd disse litt mer spesielle varene for å bestilt de i annen farge mønster stoff når jeg har kommet hjem.

Nå har ikke den norske hm siden de klærne jeg har prøvd og som jeg tenkte og kjøpe. De har andre klær men ikke de klærne jeg virkelig likte og hadde gledet meg til å få. Om jeg noengang skal bestille klær på nytt tror jeg det tar en stund før jeg velger hm igjen. Nettsiden i norge har ganske langt ifra et godt rykte når det gjelder og faktisk få de varer en har bestilt.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du valgte å vente når du hadde sjansen til å kjøpe klærne fordi du "helst ville få de tilsendt til sverige", ser ikke helt logikken, men men..

Dessuten er det vel en sjanse for at nettbutikken også kan gå tom for populære plagg.

Jeg har bestilt fra norske h&m mange ganger og har aldri hatt problemer med å få levert varene. Synes kanskje du lager et større problem av noe du kan løse ved å bestille fra norske h&m, selv om jeg synes de var rare på svenske h&m da de ikke ville levere til din adresse i sverige pga norsk personnummer.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du valgte å vente når du hadde sjansen til å kjøpe klærne fordi du "helst ville få de tilsendt til sverige", ser ikke helt logikken, men men..

Dessuten er det vel en sjanse for at nettbutikken også kan gå tom for populære plagg.

Jeg har bestilt fra norske h&m mange ganger og har aldri hatt problemer med å få levert varene. Synes kanskje du lager et større problem av noe du kan løse ved å bestille fra norske h&m, selv om jeg synes de var rare på svenske h&m da de ikke ville levere til din adresse i sverige pga norsk personnummer.

Fordi på en måte aldri hadde de klærne jeg ville ha på hm butikken nærmest der jeg bor. Jeg synes ikke det er det samme om de har klær eller sko er i en helt annen farge/mønster enn jeg vil ha de/den. Så har de andre klær på hm sverige sin nettbutikk enn hm norge sin nettbutikk. Om jeg finner klær på hm butikken nermest der jeg bor som er slik jeg vil ha dem riktig farge og størrelse har jeg selvsagt kjøpt dem.

Jeg synes det ville vært litt vanskelig og bestilt fra hm norge nå har jeg akkuratt flyttet ganske langt sør i Norge og har ikke lappen og kjenner ikke så mange her. Jeg hater og spørre fremmede om hjelp til ting og skifte buss og tog med store pakker og kofferter. Jeg skal egentlig ikke løfte noe pga en skade heller så da er ikke slikt så lett. Moren min bor i Finnmark hvis hun skulle kommet med pakken til meg i norge eller sverige ville det blitt ganske mye styr. Om hun hadde bestilt pakken for meg tror jeg ikke ville fått pakken en stund etter at jeg hadde flytett til sverige. Mange av vennene mine studerer også i utlandet osv osv

Jeg har hvertfall mine grunner til å synses det ville vært mye mer praktisk og få pakken i nærheten av der jeg kommer til å bo i sverige. Da vil jeg få pakken mye raskere enn jeg ville fått den av familie eller venner. I tillegg ville jeg fått akkuratt de klærne jeg ville ha. I tillegg så kan jo vnninna mi som jeg skal bo ved siden av enkelt hjelpe meg og bære pakken og jeg kan hente den ut (betale den) selv og slipper og overføre penger til noen for at de skal hente ut pakken til meg. Jeg slipper også og styre med at de reiser langt til meg eller jeg langt til de.

Gjest Blondie65
Skrevet

Men - jeg tror du skriver ganske utydelig for jeg sliter med å forstå halvparten - hvis klærne er utsolgt i nettbutikken i sverige så hjelper vel ikke all verdens personnummer? Er de utsolgt så er de utsolgt.

Ellers kunne du jo bare fått venninnen din til å bestille uten personnummer vel.

Skrevet

Men - jeg tror du skriver ganske utydelig for jeg sliter med å forstå halvparten - hvis klærne er utsolgt i nettbutikken i sverige så hjelper vel ikke all verdens personnummer? Er de utsolgt så er de utsolgt.

Ellers kunne du jo bare fått venninnen din til å bestille uten personnummer vel.

Ok jeg skal prøve og forklare: HM er slik at en kan bestille varer i for eksemel februar og krysse av for at du vil ha varene levert i midten av juli. Du må selvsagt bestille før det blir utsolgt. Noe jeg hadde gjort.

Men HM har lyst til å slette min bestilling om jeg ikke får et svensk person nr i løpet av et par dager, eller en svensk person de kan overføre min bestilling til..

Jeg synes det er rart at HM vil slette min bestilling fordi de så at jeg hadde et norsk person nummer:

Fordi en egentlig ikke trenger og opppgi person nummeret sitt til HM.

Og fordi jeg har svensk adresse og kommer til å få svensk samordnings nummer(midlertidig person nr) før jeg skal ta ut pakken.

Jeg er ikke så god til å forklare men skjønte du det nå? :)

Skrevet

Dette var da fryktelig om og men på grunn av noen billige klær :fnise:

Har du virkelig ingen i Sverige som kan bestille for deg? Hørtes ganske tamt ut.

Som noen andre har nevnt her; du kan jo bestille fra den norske siden, oppgi adressen til noen du kjenner i norge, og få dem til å videresende til Sverige. Kan fort bli litt i porto om det er masse klær det er snakk om, da. Kanskje bedre enn å ikke få klærne i det hele tatt, siden du har så lyst på dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...