Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tok en UL i går hos GU. Ønsker å få barn, men ikke fått mensen på 3 mnd. Ingen cyster, men hun snakket om at jeg hadde en del eggposer og bra med slim (målte at den var på rundt 8 mm bred), hva betyr dette?

Da jeg kom hjem tok jeg en EL test som var positiv, samme test tok jeg i dag og den var enda positiv. Ikke vært positiv siden beg. av mars. (jippi). Så nå er det bare å hoppe i køya!!

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe lignende ble nevnt på min GU for en stund siden.... Tror det med eggposene må bety at man har egg som ligger på vent og det med slimet...det er visst ganske tynt hvis man tar p-piller eller noe, så kanskje ca 8mm tyder på eggløsning da??? (siden du testet positivt) Ikke godt å vite det derre... :forvirret:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eggposer er når egget modnes, eggposen skal være ca 18-20mm før egget er ferdig modnet og du har EL.

Slimet, forstår jeg sånn at hun mener slimhinnen i livmoren, den vokser i løpet at syklusen og er tykkest fra EL og til mens. Det er den du støter ut når du får mensen. Og det er den ett evnt egg skal feste seg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...