Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med en fyr hjem i går som jeg har flørtet litt med og rotet med en gang tidligere.

Saken er at han er veldig sjenert av seg.

Er det "greit" for meg som jente å ta først kontakt, spørre om vi skal finne på noe i løpet av helgen? Eller vente til han gjør det? Redd han aldri kommer til å gjøre det egentlig, da han er ekstremt sjenert..

Tips?!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syns det er helt greit. Eksen min foreslo at vi skal møre en gang etter vi rotet litt på byn, og da ble vi forelsket i hverandre. Jeg hadde aldri hatt planen om å se hun igjen, men er glad for at hun tok kontakt.

Bare kjør på du.

Skrevet

Er jo bare å sende han en mld det :)

Skrevet

Klart du kan det. Bare send mld og spør du..

Skrevet

oj,så spennende..fulgte med på den andre tråden din om at du ikke klarte å la vær å ta kontakt med ex(samme problemet selv)...

Hvordan går det nå da?fått tankene over på en annen?:)bra!

Skrevet

Hehe

Joda, klarte kvitte meg med x! YEY!!

Fant meg en ny fyr på jobb som jeg ble interessert i! Alle sa han var svigermors drøm, kjempe snill og ordentlig fyr.

But he is not :sukk:

Sendte han sms, ikke fått svar!!! Over 7 timer siden jeg sendte nå, så det betyr vel at han ikke er interessert :sukk: Så feil kan man ta.. Kjipt han ikke gadd svare at han ikke ønsket å møtes eller noe som helst iallefall, med tanke på at vi må se hverandre hver dag på jobb kunne han jo ha skrevet allâ "er nok ikke interessert i noe mer" blabla. Alle svar er bedre enn ingen. Er litt skuffet nå, da jeg trodde han var ordentlig og hele pakka..jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...